حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر باید درد و رنج را از جامعه دور کند و خدمات امدادی نه فقط در مواقع بروز سوانح بله همیشه در کنار مردم باشد.

معزی: جمعیت هلال احمر باید درد و رنج را از جامعه دور کند

به گزارش «قدس آنلاین»  معزی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه افزود: شعار بزرگ همه دنیای بشریت، انتظار صلح است و این برگرفته از باور و اعتقاد مسلمانان است که معتقدیم جهان به عدل، صفا، برابری و مهرورزی خواهد رسید.
وی تاکید کرد: همه ما منتظر آن روز هستیم؛ روزی که امام زمان (عج) ظهور کند، منجی عالم بشریت را نجات دهند انسان ها را، چشمه جوشان را و صلح و عدل و عدالت را در جهان بگستراند. ما امید آن روز را داریم.
معزی با بیان این که انتظار، عمل است، تاکید کرد: انتظار یعنی آمادگی یعنی جهان را آماده ظهور کنیم. برای آماده شدن، ظرفیت و سرمایه گذاری لازم است؛ یکی از ظرفیت ها و سرمایه گذاری ها هلال احمر است.
وی با اشاره به مناسبت هفته هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با هدف از بین بردن رنج، درد، و کرامت دادن به شخصیت و برای برقراری دوستی و پایدار ساختن صلح و سلامت تشکیل شده است.
معزی به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در سال گذشته در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: امدادگران در زلزله خراسان رضوی، سیل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سنندج، ساختمان پلاسکو و در معدن ذغال سنگ آزاد شهر گلستان حضور موثر دارند.
وی بر ایجاد حس تعاون در جامعه، تلاش برای ایجاد آرامش در جامعه، کمک کردن به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش های انسانی تاکید کرد و گفت: سازمان داوطلبان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر وظیفه تقویت، فداکاری، ایثار و کوشش گری را بر عهده دارد.
معزی خطاب به جوانان تاکید کرد: جوانان عزیز برای تعاون، دوستی، صلح، صفا و صمیمیت به سازمان جوانان بپیوندید.
وی در پایان این سخنان، یاد و خاطره ۴۵۰ شهید دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.