اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: حضور مردم در تمام صحنه ها و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه امریکا را به زانو در آورده و سبب شده تا دشمنان هیچ غلطی نتوانند بکنند.

حضور مردم در صحنه ها و پشتیبانی از ولایت فقیه آمریکا را به زانو در آورده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهرجمعه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تبریک فرا رسیدن هفته وزارت اطلاعات و با بیان اینکه نعمت امنیت، یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خدادادی است، اظهار داشت: امروز ایران امن‌ترین کشور منطقه است و این موضوع ناشی از حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در حراست از میهن است.

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: کشور اسلامی ما از جوانانی برخوردار است که روزی در زمان جنگ از آب و خاک میهن دفاع کرده و امروز در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارند، در این راستا باید گفت دشمن بعد از جنگ با ایران امروز نوع دیگری از جنگ را در پیش گرفته و باید تلاش کنیم تا از این جنگ که به وسیله ابزاری مانند قاچاق، اعتیاد و... است سربلند بیرون آییم.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: امروز جوانان تحصیل کرده ما با وجود همه توانایی‌ها و مهارت‌های خود با مشکل اشتغال روبه‌رو هستند، کارگران بیکار خجالت‌زده خانواده خود بوده و کارخانه‌ها خوابیده‌ است.

وی اظهار داشت: انتخابات مهمی پیش‌رو است، هدف ما باید این باشد که کشور را به دست کسانی نسپاریم که نمی‌توانند مشکلاتی مانند بیکاری را حل کنند، منتخب مردم باید عزم خود را برای ایجاد اشتغال و از بین بردن بیکاری جزم کند، مردم باید در انتخاب خود به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند که نتیجه آن انتخاب مسئولی باشد که مشکلات کشور از جمله مسئله مهم بیکاری را حل کند.

میردامادی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در برخی ستادهای انتخاباتی تصریح کرد: در برخی ستادها چه می‌گذرد، یک روز توهین به امام رضا (ع) که شرممان می‌شود در این باره بگوییم، روز دیگر توهین به شهدای مدافع حرم.

وی خاطرنشان کرد: به افرادی مانند کرباسچی که با زیرسئوال بردن دفاع از حرم از داعشی که انسان‌ها را زنده زنده می‌سوزاند طرفداری می‌کنند باید گفت اگر این شهدای عزیز و سردار سلیمانی نبودند الان داعش تا قلب تهران و خانه شما آمده بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی باید سالم باشد، تصریح کرد: این اتفاقات در حالی در ستاد انتخاباتی روحانی رخ داده که ایشان عکس العملی نشان ندادند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در تمام صحنه ها و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه امریکا را به زانو در آورده و سبب شده تا دشمنان هیچ غلطی نتوانند بکنند، گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب بود که سبب شد سایه جنگ از سر ملت دور شود، اما اگر دشمن در حال دیوانگی تصمیمی گرفت امنیت همه کشورهای استکباری را با قدرت خود سلب می‌کنیم.

‌میردامادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به موضوع تقوا بیان کرد: براساس بیانات نبی اکرم (ص) کسی که دوست دارد جزء با تقواترین مردم باشد باید به خدا توکل کند.

وی با تأکید بر اینکه انسان با تقوا باید به خداوند توکل کند، گفت: توکل به این معنی است که به حضور خداوند بزرگ به عنوان حاکم بر جهان معتقد باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه این اعتقاد نشان می‌دهد که انسان باتقوا از دشمن نمی‌ترسد، تصریح کرد: امید داشتن به دشمن و دست دراز کردن به سوی او نشانه بی‌تقوایی است، همان طور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید به قراردادها اعتماد نکنید، اگر اعتماد کردیم خود را به آتش انداخته‌اید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.