مسئله ساده زیستی ما در مقام عمل باید با قوانین و مقررات و آیین نامه ها تنظیم کنیم. والا با شعار یک کسی لباس ساده می پوشد من ساده زیست هستم و بعد می بینیم بزرگترین فسادها در همانجا نشات می گیرد.

در مقام عمل باید با قوانین و مقرراتی جهت ساده زیستی مسوولان تنظیم شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  ** روحانی: مسئله ساده زیستی ما در مقام عمل باید با قوانین و مقررات و آیین نامه ها تنظیم کنیم. والا با شعار  یک کسی لباس ساده می پوشد من ساده زیست هستم و بعد می بینیم بزرگترین فسادها در همانجا نشات می گیرد در سالهای گذشته دیدیم که چه فسادهایی صورت گرفت.

عده‌ای آمدند که ما ساده‌زیست هستیم و گفتند که ما از اموال مردم حفاظت می‌کنیم دیدیم که به خاطر بی‌توجهی و عدم استفاده از فرصت ۲ میلیارد دلار آمریکایی‌ها پول ما را ضبط کردند. آن مبلغ چقدر می‌توانست به زندگی مردم کمک کند.

۳ و ۴ میلیاردی که تحت عنوان دور زدن تحریم بردند چه شد؟ این پول‌ها دست چه کسانی بود؟ چه کسانی به اینها اجازه دادند: دستگاه قضا باید به مردم جواب بدهد در این زمینه. ما باید شبکه ای ایجاد کنیم که همه چیز شفاف باشد. دولت دنبال قانون شفافیت است آئین نامه ها را نوشته و دارد اجرا می شود دولت الکترونیک برای این است و اگر همه چیز شفاف شد آن وقت اعتماد و ساده زیستی هم حاصل می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.