کرج- دادستان کرج از احضار برخی کاندیداهای شورای شهر کرج به دادسرا خبر داد.

کاندیداهای شورای شهر کرج به دادسرا احضار شدند

به گزارش قدس آنلاین،حاجی‌رضا شاکرمی در جلسه شورای اداری استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در استان البرز کمیته پیگیری جرایم و تخلفات برای انتخابات تشکیل شده است، اظهار داشت: موضوعات نحوه تبلیغات و برگزاری آنها را پیگیری می‌کنیم و در این زمینه وظایفی به دادسرا داده شده است.

دادستان کرج با بیان اینکه در دوره‌های قبل برخی از حوزه‌ها مشکلاتی داشتند و افراد را از استان‌های دیگر برای رای‌دادن به این حوزه‌ها می‌آوردند، ادامه داد: باید این حوزه‌ها مورد نظارت قرار گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اگر کسی مرتکب جرم شده باشد حتی در روز انتخابات، احضار می‌شود، عنوان کرد: در فرایند انتخابات نظارت می‌کنیم و هر کجا احساس جرم و تضییع حقوق مردم شود ورود می‌کنیم.

شاکرمی با بیان اینکه برخی از کاندیداها احضار شدند و تعهد دادند، اضافه کرد: اگر این افراد کار خود را تکرار کنند، پرونده تشکیل و رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی از کاندیداها سابقه محکومیت کیفری داشته است، از سوی فرمانداری به ما اعلام شود تا پیگیری کنیم، بیان کرد: استفاده غیرمجاز از  امکانات غیردولتی تخلف است و مسئولان دستگاه‌ها دقت کنند که هر نوع استفاده از امکانات دولتی به‌نفع هر کاندیدایی شود و دستگاه اعلام نکند، خود دستگاه مورد مسئولیت این امر قرار می‌گیرد. 

شاکرمی با بیان اینکه نشر اکاذیب باید مراعات شود، تاکید کرد: فضای مجازی برای ما مانند فضای حقیقی است و اگر کاندیداها بیش از یک ستاد در فضای مجازی داشته باشند جرم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.