دبیرکل حزب مردم‌سالاری از حمایت تشکل متبوع خود از روحانی خبر داد.

حمایت حزب مردم‌سالاری از «روحانی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، شصت و پنجمین همایش فصلی و سومین جلسه شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در دوره جدید با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در دفتر مرکزی این حزب با حضور اعضای شورای مرکزی و روسای ستادهای انتخاباتی حزب مردم‌سالاری در استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه مصطفی کواکبیان با بیان اینکه حزب مردم‌سالاری به عنوان یک حزب ریشه‌دار که دارای سابقه مشخص و روشنی در میان احزاب اصلاح‌طلب است و در همه انتخابات حضور فعال و اثر‌گذار داشته است، اظهار داشت: حتی در مجلس نهم تنها حزب اصلاح‌طلبی بود که لیست انتخاباتی داد.

وی گفت: یکی از توفیقات حزب مردم‌سالاری این است که روحانی، برای اولین بار در یازدهمین  کنگره حزب اعلام کاندیداتوری کرد و حزب مردم‌سالاری از اولین احزاب اصلاح‌طلب بود که از ایشان اعلام حمایت کرد.

دبیرکل حزب مردم سالاری ادامه داد: در طول این مدت چندین همایش از جمله همایش ما دل آرامیم در نقطه مقابل ما دلواپسیم برگزار کردیم و همواره در موضع‌گیری‌ها از دولت روحانی حمایت کرده‌ایم هر چند ممکن است گلایه‌هایی هم داشته باشیم که در جای خود باید بحث شود.

کواکبیان با اشاره به کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت‌: اولاً حضور و ثبت‌نام من یک تکلیف حزبی بود که در کنگره پانزدهم حزب در اسفند ماه 95 از سوی اعضا مصوب گردید و شورای نگهبان این‌گونه تشخیص داد که فقط کاندیدای حزبی موتلفه را احراز صلاحیت نماید، البته هدف بنده و حزب مردم‌سالاری از حضور در رقابت‌های انتخاباتی کمک به گفتمان عقلانیت و تدبیر و اصلاحات بود.

وی از آمادگی حزب مردم‌سالاری و ستادهای سراسر کشور جهت کمک و همراهی ستادمرکزی روحانی خبر داد و گفت: سیاست کنونی ما تداوم دولت آقای روحانی است و همه دبیران استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور ما آمادگی لازم جهت همراهی با ستاد آقای روحانی را دارند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه برخی نامزدهای مدعی اصولگرایی دست‌های امثال احمدی‌نژاد را در عوام‌فریبی و بداخلاقی از پشت بسته‌اند بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و وعده‌های پوشالی برخی کاندیداها و تخریب چهره‌ دولت و ناکارآمد نشان دادن کل نظام را از جمله روش‌های مخالفان دولت دانست که گاهی بر شاخه نشسته و بن می‌برند.

در ادامه این مراسم آرش حبیبی رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم‌سالاری گزارشی از روند صدور احکام برای سی و یک مسئول ستاد استانی و دویست و هشتاد و یک مسئول ستاد شهرستانی حزب مردم‌سالاری ارائه داد و افزود‌: حزب مردم‌سالاری بلافاصله پس از اعلام اسامی‌نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از آقای روحانی اعلام کرد.

وی افزود: باید یادآور شوم که نباید انتخابات پیش رو و شرایط پیروزی آقای روحانی را دست کم بگیریم و همه ما باید تلاش مضاعفی در این زمینه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.