بشرویه- مدیر جهاد کشاورزی بشرویه از پرداخت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان غرامت در بخش دام و زراعت به کشاورزان بشرویه خبر داد. 

کشاورزان بشرویه ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در بخش دام و زراعت غرامت گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، حسین سرچاهی با اشاره به بحث واریزی غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی اظهار داشت: خوشبختانه تمام غرامت‌ها در بخش دام و زراعت باغ پرداخت شده است.  مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان غرامت به کشاورزان خسارت دیده این شهرستان واریز شده است.

وی افزود: با وجود آنکه خسارت بسیاری به کشاورزان وارد شد و تبلیغات و اطلاع رسانی زیاد بود متاسفانه سطح بیمه بسیار کم بود و بخش عمده‌ای از خسارات کشاورزان جبران نشد و در بحث زعفران به علت بیمه نبودن محصولات بخش عمده‌ای از خسارات کشاورزان جبران نشد.

سرچاهی بیان کرد: در بحث شتر سرمایه‌گذار برای هزار نفر شتر وجود دارد و مجوز شرکت عشایر شهرستان هم برای پرورش ۲ هزار نفر شتر در حال صدور است. تسهیلات مربوط به دام صندوق توسعه ملی شهرستان متاسفانه تنها برای سرمایه در گردش، ۱۰ درصد یکساله است و برای سرمایه‌گذاری در بحث دام تسهیلاتی ابلاغ نمی‌شود که اعطای تسهیلات برای ورود اصلاح دام می‌تواند به این امر کمک کند.

وی گفت: در بحث گلخانه نیز از ۳۸ قطعه در مجتمع گلخانه‌ای ۲۵ قطعه آن واگذار شده و مباحث مربوط به آب و برق مجتمع نیز دنبال می‌شود تا مابقی قطعه‌ها در این مجتمع واگذار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.