اردبیل- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: در زمینه محیط زیست از دنیا عقب هستیم و باید کارهای زیادی در این حوزه انجام شود

در زمینه محیط زیست از دنیا عقب هستیم/ انجمن‌های مردم‌ نهاد به سازمان محیط زیست کمک کنند

به گزارش قدس آنلاین، معصومه ابتکار شامگاه شنبه در جلسه مشارکت در حفظ و بهبود محیط زیست استان اردبیل که در سالن  شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در زمینه محیط زیست از دنیا عقب هستیم و برای بهبود شرایط باید کارهای زیادی در این حوزه انجام شود.

وی گفت: بسیاری از اقدامات حفاظتی در کل دنیا به دست بخش خصوصی سپرده می‌شود که این مساله در کشور ما هنوز آن طور که باید و شاید عملی نشده است

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور تصریح کرد: انجمن‌های مردم‌ نهاد در زمینه‌های مختلف می‌توانند به سازمان محیط زیست کمک کنند و ما خوشحالیم که اکنون بیش از ۹۰۰ تشکل زیست محیطی در کشور در حال فعالیت است.

ابتکار با اشاره به اینکه از آغاز دولت تاکنون ۴ جلسه شورای عالی محیط زیست در کشور برگزار شده است افزود: کارگروه‌های مختلف به صورت فرابخشی و بر اساس اهداف ۱۷ گانه توسعه پایدار در حال پیگیری و انجام کارهای مختلف در حوزه محیط زیست کشور هستند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: مردم باید در زمینه محیط زیست وارد عمل شوند و نگذارند این میراث طبیعی رو به نابودی رود زیرا عدم توجه به اینگونه مسایل و هشدارها می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را بر نسل‌های آینده تحمیل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.