بندرعباس- یکی از روحانیون اهل سنت هرمزگان اقتصاد مقاومتی و فرهنگ متعالی کشور را در گروی انتخاب کاندید اصلح دانست و گفت: اگر در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و با درایت و هوشیاری انتخاب کنیم قطعا بسیاری از مشکلات کشور قابل حل شدن است.

اقتصاد مقاومتی و فرهنگ متعالی در گروی انتخاب کاندید اصلح است

به گزارش قدس آنلاین، شیخ اسماعیل پر همت با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شرط اساسی در اعتلای نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم است.

وی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه میزان رای ملت است تصریح کرد: مشارکت مردم تعیین کننده آینده کشور است و می تواند آثار مثبتی در تقویت امنیت و اقتدار نظام داشته باشد.

شیخ پرهمت با اشاره به اینکه سایه جنگ با حضور مردم در صحنه های ملی دور شد تصریح کرد: شرکت مردم در راهپیمایی هایی چون ۲۲ بهمن و انتخابات که نماد دموکراسی است موجب شد تا دشمن بفهمد مردم پشت این نظام ایستاده اند و با تمام وجود از موجودیت آن دفاع می‌کنند.

این روحانی اهل سنت هرمزگان با اشاره به دغدغه های امروز جامعه بیان کرد: ما در منطقه جغرافیایی قرار گرفتیم که از هر طرف دشمن وجود دارد و دور تا دور کشورهای همسایه را ناامنی فرا گرفته است بنابراین یکی از مهمترین دغدغه ها حفظ و ارتقای امنیت در کشور است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: باید رویه ای در پیش گرفته شود تا ضمن عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل و تولیدات در کشور، معیشت مردم نیز به اندازه مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.