۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 526866

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از فردا آغاز می‌شود و نماینده‌های جنوب کشور میزبان شهرداری اراک و دانشگاه‌آزاد خواهند بود.

آغاز نبرد بسکتبالی‌ها برای فینالیست شدن

به گزارش قدس آنلاین، این مرحله از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران به میزبانی آبادان و ماهشهر آغاز خواهد شد. در آبادان تیم نفت میزبان دو بازی نخست برابر دانشگاه‌آزاد خواهد بود. نفتی‌ها به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ این فصل را خیلی خوب شروع کردند اما از نظر بازیکن خارجی زیاد خوش شانس نبودند و افت و خیزهای زیادی را تجربه کردند اما دانشگاهی‌ها از نظر بازیکن خارجی بهترین شرایط را دارند و با جذب دو مهره تاثیرگذار ترکیب خود را تقویت کرده‌اند. باید دید آبادانی‌ها در خانه چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند و می‌توانند با دو برد در آبادان کارشان در پایتخت را ساده کنند یا برابر حریف مدعی خود غافلگیر می‌شوند.

به نقل از ایسنا، دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی در ماهشهر برگزار می‌شود. پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی لیگ که با حامد حدادی به یک تیم کاملا مدعی تبدیل شده همانند فصل گذشته برای رسیدن به فینال باید برابر شهرداری اراک به میدان برود. روی کاغذ شانس ماهشهری‌ها بسیار زیاد است اما نباید فراموش کرد که اکنون تیم اراک نیز با پشت‌سر گذاشتن شیمیدر انگیزه بسیار زیادی دارد و به دنبال شگفتی سازی در نیمه‌نهایی است.

برنامه دیدارهای نخست مرحله نیمه‌نهایی:

دوشنبه – ساعت ۱۸

نفت آبادان – دانشگاه آزاد

پتروشیمی – شهرداری اراک

سه شنبه – ساعت ۱۹

نفت آبادان – دانشگاه آزاد

پتروشیمی – شهرداری اراک

دیدارهای بعدی پنجشنبه و به میزبانی تهران و اراک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.