بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: نبود نقد موجب ایستایی و سکون دردستگاههای اجرایی خواهد شد.

نبود نقد موجب ایستایی در دستگاه های اجرایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا صالحی صبح یک شنبه درهمایش روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان برنقد تاکیدکرد و اظهارداشت: اگر انتقاد دربین ادارات و سازمانها نباشد موجب رشد نخواهد شد.

وی اشاره ای به آب که موجود عمران و آبادانی است کرد و افزود: اگر آب درجایی سکون باشد موجب مرداب و گنداب خواهد شد، اگر انتقاد نیزنباشد موجب ایستایی و نبود حرکت درمدیران خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دردستگاههای اجرایی ضعف وجود دارد نباید ازانتقاد نگران باشیم بلکه باید ضعف ها، کاستی ها و مشکلات را برطرف کنیم.

صالحی ادامه داد: اگر عملکرد و فعالیت ها مثبت است و انتقاد وجود دارد دراطلاع رسانی ضعف داریم این مهم را باید ترویج کنیم که این وظیفه روابط عمومی ها نیز است.

وی برنقش روابط عمومی ها برفرهنگ سازی و اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها باید کارکرد و عملکرد سازمان مربوطه حود را به مخاطبان اطلاع رسانی کنند و اگر نقدی برسازمان آنها وجود دارد به گوش مسئولان برسانند.

استاندا خراسان شمالی دربخش دیگری ازسخنانش برفعالیت عمرانی دولت یازدهم دزاستان اشاره کرد و گفت: درکل کشور ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راههای سطح کشور اختصاص یافته بود که ازمجموع این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان به این استان تعلق گرفت که این مهم را روابط عمومی ها باید اطلاع رسانی کنند زیرا موجب نشاط و حرکت در جامعه خواهدشد.

وی برنشاط اجتماعی درجامعه اشاره کرد و افزود: دراین دولت در حوزه های آبرسانی، گازرسانی و برق رسانی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بربرجام اظهارداشت: درطی این روزها سم برای مبارزه با بیماری سفیدک انگور استان ازکشورهای دیگر تامین شده که این امر از نتایج برجام است.

وی همچنین برحمایت و تقویت جایگاه روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: دراین زمینه برنامه های آموزشی و یادگیری باید مورد توجه قرارگیرد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی نیز در این همایش اظهارداشت: هدف اصلی روابط عمومی هر دستگاه استفاده بهینه از منابع و امکانات، کاهش تخریب انسان و تصریح و تسهیل در امور مردم و دستگاه ها است،

علی اصغر ایزدی با بیان اینکه روابط عمومی ها با اجرای برنامه های متنوع شرایطی فراهم کنند تا امکان ارائه تحقق خدمات با کمترین ریسک فراهم شود.

ایزدی با بیا اینکه استاندار توجه ویژه ای به جایگاه روابط عمومی دارد، تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای تقویت جایگاه روابط عمومی در استان داشته ایم و شاهد ارتقای این جایگاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی شرایط ارتباط مطلوب با رسانه ها، مردم و دستگاه را برقرار می کنند، اظهارداشت: روابط عمومی ها امروز تلاش می کنند تا حضور حداکثر مردم در انتخابات فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.