قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان باید ابتدا خود را اصلاح کنند تا مردم اصلاح شوند و باید در مسئولیتی که هستند مواظب رفتار و عمل خود باشند.

مسئولان در هر سمتی که هستند مواظب رفتار خود باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر یکشنبه در دیدار سرمربیان حلقه‌های صالحین شهرستان دورود، با اشاره به جایگاه این شهرستان اظهار داشت: دورود یکی از شهرهای مذهبی، شخصیت ساز و با متدین کشور است که استعدادهای زیادی در این شهر وجود دارد.
 وی بابیان اینکه صالحین یکی از نام‌های مورد تأیید خداوند است، افزود: شما و همه‌کسانی که در این‌گونه مجموعه‌ها مشغول فعالیت هستید باید از خدا بخواهید توفیق عمل بر اساس نام مجموعه به شما عنایت کند چراکه رفتار اگر مطابق کلام باشد تأثیرگذاری بیشتری دارد.
 مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: نمونه کارهای حلقه‌های صالحین مطابق با دستورات قرآن و اهل‌بیت (ع) است و این فعالیت شما سبب نزدیکی بیشتر شما به خداوند خواهد شد، در این شرایط هرچه به خدا نزدیک‌تر می‌شود آزمون‌ها هم سخت‌تر می‌شود.
 وی با تأکید بر اینکه اگر فضل و رحمت خداوند نباشد گشایشی در کارها صورت نمی‌گیرد، ابراز کرد: پیامبر اسلام می‌فرماید: عامه مردم اصلاح نمی‌شوند مگر توسط دو دسته، علما و فرمانروایان.
 استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: مسئولان باید ابتدا خود را اصلاح کنند تا مردم اصلاح شوند و باید در مسئولیتی که هستند مواظب رفتار و عمل خود باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.