بیرجند-معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: رسانه‌ها باید به ایجاد فضای نقد منصفانه کمک کنند.

رسانه‌ها باید به ایجاد فضای نقد منصفانه کمک کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا  ظهرامروز یکشنبه درنشست خبری افزود:امروز دشمن با بهانه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در این برهه حساس، انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات باید اخلاق‌گرا، قانونمند و در خدمت به مردم پیشتاز باشند یادآورشد: کوچکترین بد اخلاقی در عرصه انتخابات زیبنده نظام نیست.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر تبلیغات به سمت و سوی فضای مجازی و شبکه‌های مجازی سوق یافته است تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنها و تمامی مردم باید دقت کنند که این فضا تحت رصد و پایش قرار دارد و اگر کسی مرتکب جرمی در این فضا بشود با او برخورد می‌شود.

معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی تأکید کرد: احترام به قوانین و مقررات انتخابات، احترام به آموزش و رشد عمومی، ترویج اصول و ارزش‌های انتخاباب، به کارگیری ادبیات امیدبخش، صادقانه و امیدوار کننده و فراهم سازی زمینه یکسان برای تمامی کاندیداها باید به عنوان منشور اخلاقی مدنظر رسانه‌ها قرار گیرد.

وحدانی نیاافزود: رسانه‌ها باید به ایجاد فضای نقد منصفانه کمک کنند.

وی بر ایجاد یک فضای بانشاط و پرشور برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و اظهار داشت: کاندیداهای شورای اسلامی و ریاست جمهوری باید به قانون اساسی و خط امام و انقلاب پایبند باشند و در میدان سیاست صادقانه عمل کنند.

معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: مسئولان در ایجاد فضای بانشاط و پرشور برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: حفظ بی‌طرفی کامل در انتخابات، پرهیز از هرگونه فضاسازی به سود یا زیان یک جریان خاص و عدم چاپ مطالب توهین‌آمیز از موارد درج شده در منشور اخلافی رسانه‌ها در ایام انتخابات است.

وی بیان کرد: امروز دشمن با بهانه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در این برهه حساس، انتخابات است.

وحدانی‌نیا با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات باید اخلاق‌گرا، قانونمند و در خدمت به مردم پیشتاز باشند افزود: کوچکترین بد اخلاقی در عرصه انتخابات زیبنده نظام نیست.

معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز بیشتر تبلیغات به سمت و سوی فضای مجازی و شبکه‌های مجازی سوق یافته است گفت: کاندیداها و طرفداران آنها و تمامی مردم باید دقت کنند که این فضا تحت رصد و پایش قرار دارد و اگر کسی مرتکب جرمی در این فضا بشود با او برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: احترام به قوانین و مقررات انتخابات، احترام به آموزش و رشد عمومی، ترویج اصول و ارزش‌های انتخاباب، به کارگیری ادبیات امیدبخش، صادقانه و امیدوار کننده و فراهم سازی زمینه یکسان برای تمامی کاندیداها باید به عنوان منشور اخلاقی مدنظر رسانه‌ها قرار گیرد.

وحدانی‌نیا بر ایجاد یک فضای بانشاط و پرشور برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و اظهار داشت: کاندیداهای شورای اسلامی و ریاست جمهوری باید به قانون اساسی و خط امام و انقلاب پایبند باشند و در میدان سیاست صادقانه عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.