شهرکرد- استان چهارمحال و بختیاری با ۵۲ هزار جوان بیکار رتبه اول را در بیکاری جوانان به خود اختصاص داده است.

مدیران در سال جدید باید به فکر ایجاد اشتغال باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر یکشنبه در جلسه شورای کار و اشتغال ضمن ابراز ناراحتی و گله مندی از مدیران ارشد و حوزه اشتغال تاکید کرد: مدیران باید به فکر ایجاد اشتغال و کار برای جوانان باشند و نه چیز دیگری، چراکه بنده بعنوان نماینده دولت شرمنده ملت و جوانان استان هستم.

قاسم سلیمانی افزود: مدیران موظف هستند تا پایان ماه جاری برنامه ها و اقدامات  عملی و برنامه ریزی خود را برای ایجاد اشتغال جوانان به دفتر بنده ارسال نمایند.

سلیمانی تاکید کرد: آمار و ارقام باید دقیق، شسته و رفته باشد، از ارائه آمار غلط، دروغ و اغراق آمیز به شدت پرهیز کنند که اگر چنین موضوعی مشاهده شد با مدیر مذکور با تمام قوا برخورد خواهم کرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به استاندار قول داد بنده بعنوان مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی موظف هستم در امر اشتغال بیشترین توان و تلاش را مصروف دارم و همین جا در جلسه اعلام میکنم بنا دارم در سال ۹۶ بیش از ۱۴ هزار شغل در استان برای جوانان ایجاد نمایم.

سید عباس جزایری پردنجانی گفت: ۵۲ هزار جوان بیکار بر روی دست دولت مانده که تلاش می شود برای این جوانان اشتغالی مناسب و درشأن آنان ایجاد شود.

جزایری پردنجانی در خاتمه تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان بالاترین نرخ در کل کشور است، یعنی حدود ۲۵ درصد، که تلاش میکنیم این نرخ را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.