کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان مسابقه پویانمایی رضوی را منتشر کرد و بر همین اساس وقایع زندگی امام رضا(ع) انیمیشن می شود.

وقایع زندگی امام رضا (ع) پویانمایی می‌شود/ فراخوان برای بچه‌ها

به گزارش «قدس آنلاین»،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فراخوان مسابقه پویانمایی رضوی را منتشر کرد.

کودکان و نوجوانان می‌توانند با محورهای موضوعی «امام رضاعلیه‌السلام»، «وقایع زندگی ایشان» و «آیین‌های بومی زیارت» که در این فراخوان آمده است در این مسابقه شرکت کنند.

در مسابقه پویانمایی رضوی، مخاطبان در گروه‌های سنی ۸ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۷ سال می‌توانند آثارشان را ارایه دهند.

در این فراخوان آمده است: حداقل پنج عکس از مراحل تولید اثر به همراه لوح فشرده آن ارسال کنند. آثار می‌تواند به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد ۱۳۹۶ مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

بخش‌های مسابقه‌ای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۶ همزمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی همچون نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، ویژه‌ کودک و نوجوان همچون قصه‌گویی، ویژه‌ بزرگسال، ادبی همچون شعرسرایی ویژه کودک و نوجوان مانند داستان‌نویسی، ویژه کودک و نوجوان و بزرگسال و هنری مانند سرود، پویانمایی ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.