یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان بحران قانون انتخابات را برای توافق و ثبات این کشور تهدید کننده دانست.

حزب الله لبنان: بحران قانون انتخابات تهدید کننده توافق و ثبات است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از شبکه المنار، نبیل قاووق یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: لبنانی ها  درباره تبعات بحران قانون انتخابات احساس نگرانی می کنند.

وی افزود: علت ادامه این بحران اصرار برخی از گروههای سیاسی به مواضع خودشان است که نمی خواهند موضوع حل شود و عقب نشینی نمی کنند و بر روی مواضع خود ایستاده اند و با مواضع خود کشور را به سوی بحران سیاسی عمیق می کشانند و بر تنش های سیاسی و دودستگی های سیاسی دامن زده می شود.

قاووق تاکید کرد: بحران قانون انتخابات به مرحله خطرناکی رسیده است و توافق ملی و ثبات سیاسی و هر دستاورد سیاسی انتخابی که به زیان توافق ملی و ثبات سیاسی باشد در واقع باخت برای لبنان و لبنانی هاست و هر عقب نشینی به خاطر توافق بر روی قانون انتخابات جدید دستاورد و سودی خالص برای همه لبنانی هاست.

وی بیان کرد: حزب الله مایل به نجات کشور از بحران سیاسی پیچیده و آماده کمک به حل بحران و گشوده شدن باب توافق در برابر همه گروههای سیاسی است.

قاووق افزود: مسئولیت ملی ایجاب می کند که ۲ اولویت مورد توجه قرار گیرد؛ نخست، حفظ توافق ملی و ثبات سیاسی و دیگری حرکت در راستای توافق مربوط به قانون انتخابات که مورد رضایت همه گروهها و طیف ها باشد

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.