جغتای- رئیس آموزش و پرورش جغتای گفت: آموزش و پرورش جغتای از نظر نیروی انسانی در بحرانی ترین وضعیت قرار دارد

آموزش و پرورش جغتای بحرانی ترین وضعیت نیروی انسانی را دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از جغتای، محمدرضا دستورانی در همایش تجلیل از معلمان نمونه که با حضور مسؤولان استانی و برخی از مسؤولان جغتای برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهارداشت: این روز به عنوان یک نماد برای تجلیل از مقام این بزرگواران است و ما باید همه روزهای سال و تمام عمر راقدردان زحمات معلمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پروش جغتای در اکثرشاخص ها جزو ادارات برترهست تشریح کرد: با وجود اینکه جغتای جزو شهرستان های محروم و دور افتاده است ولی در شاخص معدل کتبی دیپلم که یک شاخص کشوری قابل استناد است  دانش آموزان در رشته ریاضی رتبه ۱۱استانی و ۷۷کشوری را  دربین ۷۵۲آموزش وپرورش کشورکسب کرده اند.

دستورانی با یادآوری اینکه دانش آ موزان جغتایی در شاخص های پرورشی، ورزشی و آموزشی  رتبه های بسیار خوبی را کسب کرده اندتصریح کرد: آموزش و پرورش جغتای بحرانی ترین وضعیت نیروی انسانی را دارد ومعلمان ما هر روز بیش از صد کیلومتر مسافت را طی می کنند.

 رئیس آموزش وپرورش جغتای با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دستگاه مولد است نه یک دستگاه مصرف کننده و باید نگاه ما به آموزش و پروش به عنوان کانون خلق دنیای آینده باشد.
 وی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه سازعنوان کرد: اهمیت این حوزه و نقش موثر و کلیدی این نهاد باعث شد تا خیرین برای آموزش و پرورش اهمیت زیادی قائل باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.