چهار محصول جدید دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) توسط سربازان نمونه رونمایی شد.

 محصولات جدید دفاعی توسط سربازان نمونه رونمایی شد

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  این محصولات جدید دفاعی شامل سلاح های انفرادی کلاش ۱۳۳، سلاح تک تیرانداز ۷ / ۱۲ میلیمتری، رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع یک و نسل دو بودند که توسط سربازان رونمایی شد.
براساس این گزارش این محصولات جدید دفاعی از سوی متخصصان و صنعت گران پرتلاش سازمان صنایع دفاع و شرکت صا ایران وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.
براساس این گزارش رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع یک و نسل دو رادیوهای امن تاکتیکی کوچک و سبک با قابلیت برقراری ارتباطات صوتی و دیتا در حالت فرکانس ثابت و جهش فرکانسی است که قابلیت برقراری ارتباط با انواع رادیوهای آنالوگ را نیز دارد.
همچنین سلاح انفرادی کلاش ۱۳۳ به درخواست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شده است و دارای کیفیت، دقت و اطمینان بالایی در میدان نبرد است.
بر همین اساس سلاح تک تیرانداز ۷ / ۱۲ میلیمتری نصر نیز به درخواست نیروی زمینی طراحی و ساخته شده است که این سلاح نیز از قدرت و دقت بالایی در میادین نبرد برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.