شهرکرد- دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد گفت: مطابق قانون کسی نمی‌تواند از امکانات دولتی بر له و علیه هیچ یک از کاندیداها استفاده کند و در صورت مشاهده چنین مواردی قطعاً از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

کارمندان دولت حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی را ندارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمدرضا بهرامی شامگاه یکشنبه در نشست با روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باید بسترهای لازم فراهم شود افزود: بهترین فرهنگ‌سازی در انتخابات رعایت قوانین و مقررات است و دادگستری نیز موظف به اجرای نظم در امر انتخابات است. 

 وی گفت: جامعه‌ای که در آن قانون حاکم است باید همه مطابق آن عمل کنند.

 بهرامی افزود: مراجع قضایی، تنها شکایت مستدل و مستند انتخاباتی را رسیدگی می‌کند.   

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با اشاره به عملکرد برخی کارمندان دولت در استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی، گفت: مطابق قانون کسی نمی‌تواند از امکانات دولتی بر له و علیه هیچ یک از کاندیداها استفاده کند و در صورت مشاهده چنین مواردی قطعاً از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود. 

در ادامه این جلسه فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ستادهای انتخاباتی نباید افرادی که مشکل‌آفرین و هنجارشکن هستند، فعالیت کنند چراکه فعالیت این افراد در چارچوب قوانین و مقررات انجام نمی گیرد.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: رعایت شئونات اسلامی در ستادهای انتخاباتی امری ضروری است و مسئولین ستادها باید از تجهیزات ستادهای خود محافظت کنند و از نصب بنر در مکان‌هایی غیر از ستادهای اصلی و فرعی بپرهیزند.

سردار غلامزاده تصریح کرد: اخذ مجوز برگزاری هر مراسمی در حوزه تبلیغات انتخاباتی الزامی است و هر مراسم و همایشی باید با مجوز، اعلام محل، زمان و سخنران و با هماهنگی شورای تامین محل صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.