چابهار- مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: توافق بین منطقه آزاد چابهار و شورای ایران و هند (وابسته به اتاق بازرگانی) جهت احداث یک شهرک صنعتی مشترک بین دو کشور نهایی شده است.

شهرک صنعتی مشترک ایران و هند در چابهار احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرحیم کردی در بازدید خبرنگاران هندی از منطقه آزاد چابهار با اشاره به مناسبات بین ایران و هند افزود: نگاه ما در خصوص همکاری های مشترک بین ایران و هند در چابهار صرفاً محدود به بندر نیست.

وی ادامه داد: ما اعتقاد به توسعه روابط بخش خصوصی بین ایران و هند را برای حضور در بازارهای منطقه ای داریم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

کردی افزود: ۲۴ شرکت هندی در چابهار توسط بخش خصوصی در زمینه های تجارت، صنایع و پتروشیمی به ثبت رسیده اند که در مرحله پیگیری کارهای اداری از جمله مجوزهای زیست محیطی و جانمایی زمین هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ها برای ایجاد اشتغال و رونق سرمایه گذاری در این منطقه انجام می شود تا بتوانیم برای حل مشکلات بیکاری گام های مثبتی برداریم.

کردی تصریح کرد: شهرک پتروشیمی، کارخانه فولاد مکران و دیگر صنایع ایجادی در منطقه آزاد چابهار نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند و بزودی تحول عظیمی در حوزه اشتغال بوجود خواهد آمد.

وی اظهار کرد: با هدف تسهیل و حذف بروکراسی اداری ثبت هرگونه شرکت برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی، تجاری و گردشگری در ۲ روز کاری در منطقه آزاد چابهار انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.