ساری- مشاور مستشاری فرماندهی سوریه، جنگ سوریه را جنگ جهانی خواند و گفت: گزافه نگفته ایم اگر بگوییم جنگ پیش رو، جنگ جهانی سوم است.

جنگ سوریه، جنگ جهانی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد کاظمی کیاسری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: جنگ در سوریه با یک کشور نیست بلکه کشورهای زیادی در جبهه دشمن حضور دارند.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین پیشروی نیروهای مدافع حرم را بسیار خوب خواند و اظهار امیدواری کرد: پیروزی نزدیک است و تا چند ماه دیگر بساط دشمن برچیده خواهد شد.

مشاور مستشاری فرماندهی سوریه با اشاره به اینکه سوریه خط مقدم جبهه مبارزه با صهیونیست است، اضافه کرد: جنک مذکور جنگ عقیدتی، باورها و ایدئولوژیکی است.

حلب را خدا آزاد کرد

حجت الاسلام کاظمی کیاسری یا اعلام اینکه خدا حلب را آزاد کرد، گفت: باور و عقیده مردم سوریه و ایران یکی بوده و این نزدیکی موجب حضور فرزندان ایران اسلامی در آن سوی مرزها شده است.

وی با بیان اینکه بشار اسد سرباز ولایت است، یادآور شد: پدر رئیس جمهور سوریه نیز به فرزندش تاکید کرده بود از جمهوری اسلامی ایران و رهبری تبعیت کند که ایشان همین راه را پیش رو گرفته است.

مشاور مستشاری فرماندهی سوریه در پاسخ به سوال دیگر قدس، با اشاره به اینکه پیشینه شیعی و اعتقادی مازندرانی ها نگذاشته است در این عرصه ساکت بنشینند، از عزم جدی مبارزان مازندرانی در آزادسازی سوریه سخن گفت و یادآور شد: لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا طی عملیات های سنگینی که انجام داد توانست مناطق زیادی از خاک سوریه را آزاد کند.

شرمنده خانواده های شهدا هستیم

حجت الاسلام کاظمی کیاسری منطقه «خان طومان» را بسیار استراتژیک خواند و گفت: دشمن در خان طومان تلفات بسیار سنگینی داد و بیش از ۷۰۰ نفر از نفراتش به هلاکت رسیدند.

وی از دولتمردان در رابطه با امضای آتش بس در سوریه انتقاد کرد و افزود: دشمن از فرصت آتش بس، سوء استفاده کرد و با حمله به خان طومان موجب شهادت تعدادی از فرزندان میهن مان از جمله ۱۳ شهید مازندرانی شد.

حجت الاسلام کاظمی کیاسری از دیپلمات ها خواست همچون مقام معظم رهبری با لباس رزم در جبهه مقاومت حضور یابند و آنوقت در رابطه با مسائل جنگ تصمیم گیری کنند.

وی با طرح این سوال از رئیس جمهور که بر روی موشک هایمان بجای عبارت « اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» چه بنویسیم؟ تاکید کرد: اگر جبهه مقاومت نباشد امنیت در کشور وجود نخواهد داشت.

مشاور مستشاری فرماندهی سوریه با اشاره به اینکه شرمنده خانواده های شهیدان هستیم، اضافه کرد: این را باید بدانیم که نگاه مقاومت، نگاه شهدا بوده است.

حجت الاسلام کاظمی کیاسری در پاسخ سوال قدس در رابطه با انتخابات پیش رو اظهار کرد: اقتصاد، سیاست و فرهنگ بدون امنیت امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که به جبهه مقاومت و امنیت اعتقاد داشته باشد.

وی با اعلام اینکه فیش های مدافعان حرم نجومی نیست، از بدخواهان خواست با دامن زدن به شایعه ها، دل مدافعین حرم و خانواده هایشان را نلرزانند.

حجت الاسلام کاظمی کیاسری ادامه داد: مدافعین حرم، حقوق های ناچیزشان را به داخل حرم حضرت زینب (س) انداختند یا برای کودکان بی پناه سوریه هزینه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.