۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 527487

با افزایش انتشار ویدئوهای خشونت‌آمیز در فیس بوک و سوءاستفاده از قابلیت پخش زنده این شبکه اجتماعی، مدیران این شرکت به فکر استخدام افرادی برای شناسایی و حذف این محتوا افتاده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، مارک زاکربرگ مدیرعامل این شرکت می گوید تعدادی کارمند به 4500 کارمند فعلی فیس بوک اضافه می شوند تا مطالب ارسالی را مرور کرده و موارد خشونت آمیز را حذف کنند.

در هفته های اخیر انتشار ویدئویی زنده از فردی که تلاش خود برای خودکشی را از طریق فیس بوک در معرض دید میلیون ها نفر گذاشت، جنجال های گسترده ای به راه انداخته است. پیش از این هم چند امریکایی فرایند آزار و اذیت فرد دیگری را از طریق قابلیت پخش زنده فیس بوک نمایش داده بودند.

البته در یک مورد پس از آغاز پخش زنده فرایند یک خودکشی در فیس بوک، کارکنان این شبکه اجتماعی متوجه موضوع شده و به سرعت نیروهای پلیس را مطلع کرده و از مرگ حتمی یک نفر جلوگیری کردند.

زاکربرگ می گوید علاوه بر استخدام افرادی با این هدف، تلاش می کنیم ابزار بهتری برای ایمن سازی فیس بوک ابداع کرده و در دسترس علاقمندان قرار دهیم. فیس بوک پیش از این هم افرادی را برای کنترل محتوای ویدئوهای پخش زنده استخدام کرده بود، اما حالا قصد دارد تعداد این افراد را دو برابر کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.