۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 527519

از جانب من ببوس رویش !

قدس/ حسین شریعتمداری- روزنامه نگار-  در واکنش به سخنان حسن روحانی در مناظره دوم، درباره انتقاد از نشان دادن شهرهای زیر زمینی موشکی و نوشتن شعار ضداسراییلی روی موشک پیشرفته ایرانی که به گفته وی، برای برهم زدن توافق برجام بوده، می نویسد: موشک ساخته و آماده می‌شود تا دشمن را از حماقتِ حمله باز دارد. ... موشک نامه فدایت شوم نیست که روی آن بنویسیم: «ای موشک که می‌روی به سویش، از جانب من ببوس رویش»!

دخالت اوباما

ایسنا/ به گزارش اسپوتنیک، وب سایت افشاگر ویکی‌لیکس مدعی شد اوباما- رئیس‌جمهور پیشین آمریکا- به نفع امانوئل ماکرون-‌ نامزد پیروز- در انتخابات فرانسه دخالت کرده است.

داد و ستد خانوادگی در کاخ سفید

مهر/ به گزارش سی ان ان، جرد کوشنر- داماد ترامپ و مشاور بلندپایه کاخ سفید- به بازرگانان چینی گفته، اگر در املاک خانواده وی در نیوجرسی سرمایه گذاری کنند، می توانند روادید مهاجرت آمریکا بگیرند!  

گاف انتخاباتی

فردا/ روزنامه آرمان مطلبی درباره زهرا اشراقی- همسر محمدرضا خاتمی- منتشر کرده اما عکس آن از نعیمه اشراقی است.

نظر دادیار

فردانیوز/ محمدعلی اسفنانی- دادیار دیوان عالی کشور- درباره فیلتر شدن سایت کارانه در کمتر از چند روز پس از راه اندازی گفت: از نظر قانون، این موضوع منع قانونی ندارد مگر اینکه شائبه خرید و فروش رای یا وعده و وعید داشته باشد.

ایوانکای من !

فردا/ دیلی میل نوشت: یک مرد عربستانی برای ابراز علاقه به دختر ترامپ- در میان مخالفت های اطرافیان- نام دختر تازه زاده شده اش را ایوانکا گذاشت.

توجیه فیلتر

137آنلاین/ در پی فیلتر شدن سایت کارانه با دستور دولت، ستاد انتخاباتی قالیباف اعلام کرد: دولتی که خود ناتوان در اشتغالزایی و ایجاد تحرک در فضای کسب و کار است، پل ارتباطی «کارانه» را فیلتر می‌کند تا ترس و نگرانی خودش را از فضای اشتیاق همگانی نسبت به این طرح پایان دهد.

اعلام نمی کنم

شفاف/ هاشمی طبا- نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با اعلام اموال کاندیداها مخالف هستم و گفته‌ام که اعلام نمی‌کنم.

استثنا ؛ مکه و مدینه

عصرایران/ سردار حسین دهقان- وزیر دفاع- در واکنش به سخنان بن سلمان-مقام بلندپایه سعودی- علیه ایران که مدعی شده بود، ایران خواستار رسیدن به قبله مسلمانان و تسلط بر سراسر جهان اسلام است، گفت: اگر ریاض مرتکب هرگونه حماقت علیه ایران شود، به جز مکه و مدینه، همه شهرهای‌شان را ناامن می‌کنیم.

سطل زباله

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، نتانیاهو- نخست وزیر صهیونیستی- با این ادعا که منشور جدید حماس واقعیت را جعل کرده و هیچ حقی برای «موجودیت اسراییل» به رسمیت نمی شناسد، آن را به سطل زباله انداخت.

نشانه ضعف

ایسنا/ سامی ابوزهری- سخنگوی حماس- در واکنش به اقدام نتانیاهو در پاره کردن سند سیاسی این جنبش در توییتی نوشت: این کار نتانیاهو، رفتار انسان‌های ضعیف و نشان دهنده تأثیرگذاری این سند است.

نقص مادرزادی

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش هیل، کاندولیزا رایس- وزیر خارجه آمریکا در دولت بوش پسر- برده داری را در آمریکا به نقص مادرزادی تشبیه کرد و گفت: هرچند گفته می‌شود نژاد در آمریکا دیگر عامل محدودکننده نیست اما هرگز نمی توانیم فاکتور نژاد را از زندگی آمریکایی حذف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.