همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، برنامه مشاوره پزشکی و غربالگری ویژه مسافران جوان در مترو تهران برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های روز جوان و نیمه شعبان در شهر زیر زمینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، برنامه غربالگری با مشارکت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران در دو ایستگاه تجریش و قیطریه همزمان با روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج اجرا می‌شود.

هدف از اجرا این برنامه توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی با تأکید بر افزایش سلامت جسمانی جوانان است.

ارائه خدمات سلامتی ویژه جوانان، مشاوره پزشکی، غربالگری افسردگی و انجام غربالگری HIV و توزیع بروشور و کتاب توسط کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت امروز و فردا از ساعت ۹ تا ۱۲ انجام خواهد شد.

برگزاری ویژه برنامه « شوق انتظار» در ایوان انتظار

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، ویژه برنامه «شوق انتظار» در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) در حال برگزاری است.

گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و ائمه هدی علیهما السلام و آشنا سازی شهروندان با شبه عرفان‌ها، خرده فرهنگ‌های منحرف و خرافات و آسیب‌های ناشی از آنها از اهداف برگزاری این برنامه است که با مشارکت بنیاد مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف اجرا شده است.

در این برنامه با استقرار غرفه‌های مختلف، کارشناسان حوزه مهدویت در بخش‌های مختلف میزبان مسافران گذرگاه فرهنگی ایوان انتظار هستند.

در برنامه «شوق انتظار» غرفه رسانه‌های مهدوی به معرفی سایت‌ها و شبکه‌های مرتبط با حوزه مهدویت می‌پردازد و نیز محصولات مهدویت در قالب کتاب و لوح فشرده به مسافران شهر زیرزمینی عرضه می‌شود.

 گفتنی است زمان اجرای این برنامه ۱۷ تا ۱۹ اردیبشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.