مشهد- رئیس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد از برخورد با ۲۰۰ تخلف تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه نصب پوستر و بنرها خبر داد.

برخورد با ۲۰۰ تخلف تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در مشهد

محمد ناصر ناصری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌ریزی شهرداری به منظور جلوگیری از تخلفات تبلیغات انتخاباتی گفت: در این راستا ۱۰ اکیپ برای نظارت بر تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و ۲۰ اکیپ برای نامزدهای شورای اسلامی شهر تشکیل شده که به صورت ۲۴ ساعته در مناطق مختلف شهر حضور دارند و موارد غیرمجاز را جمع‌آوری می‌کنند.
وی در خصوص ایجاد فضای تبلیغاتی برای نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاکنون حدود ۲۰۰۰ فضا در قالب‌های مختلف در سطح شهر مشهد برای معرفی نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر آماده‌سازی شده است.
ناصری با اشاره به تشکیل کمیته امحا در فرمانداری عنوان کرد: برای امحای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر که به صورت غیرقانونی در شهر نصب شده باشد، کمیته‌ای در ستاد انتخابات فرمانداری تشکیل داده شده که امکانات شهرداری نیز در این زمینه پای کار آمده است.
رئیس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد گفت:
با توجه به نامزدی تعدادی از پرسنل شهرداری، سایر کارکنان می‌توانند در خارج از ساعت اداری در تبلیغات شرکت داشته باشند اما در این مسیر حق استفاده از امکانات شهرداری را ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.