اصفهان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: استان اصفهان از چهارشنبه تحت تاثیر موج ناپایداری قرار می گیرد که پیامد آن افزایش تدریجی ابر وزش باد شدید و بارش باران است و این بارش ها تا روز جمعه ادامه دارد.

استان اصفهان تحت تأثیر موج ناپایداری قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، فاطمه زهرا سیدان با اعلام این خبرافزود: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی امروز سه شنبه توقف کوتاهی را در فعالیت سامانه های جوی خواهیم داشت و جو به نسبت آرام تر و پایدارتری را در سطح استان پیش بینی می شود.

سیدان با بیان اینکه بطور مجدد از فردا چهارشنبه بارش از مناطق غرب و جنوب غربی استان شروع می شود گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در سراسر استان به تناوب با ناپایداری هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و شدید و بارش های باران مواجه خواهیم بود.

وی گفت: بارش های خوبی در سطح استان اصفهان انجام شد و در ۲۴ ساعت گذشته از بیشتر مناطق استان بارش گزارش شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:بیشترین بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان در شهرستان خوانسار با ۲۶.۵ میلیمتر ثبت شد.

وی با اشاره به بارش ۱.۴ میلیمتر باران در کلانشهر اصفهان گفت: دمای هوای امروز صبح اصفهان به ۱۲ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته ۲درجه کاهش پیدا کرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه روند افزایش دمای هوای اصفهان تا روز پنجشنبه ادامه دارد گفت: دمای هوای روز گذشته اصفهان در گرمترین ساعات به ۲۱ درجه سانتیگراد و در خنک ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتیگراد رسید.

وی گرم ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده را خور و بیابانک با ۳۲ درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان را میمه با پنج درجه سانتیگراد عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.