زاهدان- با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بیمارستان دارالشفای شهرستان میرجاوه به بهره برداری رسید.

بیمارستان دارالشفای میرجاوه می تواند پاسخگوی نیاز بیماران کشور های مجاور باشد

به گزارش قدس آنلاین، این بیمارستان ۳۲ تختخوابی و در دو طبقه ساخته شده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان را  بیش از ۱۷میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مرکز بهداشتی و درمانی دارای بخشهای مختلفی ازجمله دو اطاق عمل ، آزمایشگاه ، زایشگاه و اورژانس است.

قاضی زاده هاشمی افزود: با توجه به مرزی بودن شهرستان میرجاوه افتتاح این بیمارستان می تواند در توسعه توریسم درمانی در منطقه موثر باشد. 

وزیر بهداشت همچنین گفت: طی دو سال گذشته حتی یک مورد وبا نیز گزارش نشده است. تعداد پزشکان در ایرانشهر قبل طرح تحول سلامت ۲۷ پزشک بود و هم اکنون ۱۵۰ پزشک مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بیمارستان دارالشفای میرجاوه باید تمام توان و ظرفیت خود فعالیت کند و پاسخگوی نیاز بیماران حتی از کشور مجاور نیز باشد.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه معیشت و اقتصاد و رفاه عمومی باید در اولویت دولت جدید قرار بگیرد، گفت:  نیمی از پرسنل بیمارستان هم‌اکنون بومی هستند در صورت تامین اعتبار برای جذب کادر اورژانس تعداد مراکز و پایگاه های اورژانس در محدوده شهر میرجاوه افزایش خواهد یافت و ما در تلاشیم تا از دانش بومی جوانان این خطه استفاده کنیم و آنها را در مراکز بهداشت و درمانی بکار بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.