اراک- معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز کشور تشنه روحیه خدمت‌گزاری است، گفت: نشان دادن شهر زیرزمینی موشکی برای جلوگیری از جنگ بود نه تحریک دشمن به جنگ.

نشان‌دادن شهر موشکی برای جلوگیری از جنگ بود/ مردم تشنه روحیه خدمت‌گزاری هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار رسول سنایی‌راد ظهر سه شنبه در دانشگاه صنعتی اراک در جمع دانشجویان اظهار کرد: امروز گمشده صحنه سیاسی نوعی از مدیریت است که خدمتگزاری را عبادت می‌داند و در این مسیر از جان‌مایه می‌گذارد.

وی بیان کرد: عزت مردم ایران و کرامت مردم یکی از دغدغه‌های جدی نیروهای ارزشی است، به‌طوری که با این میزان بیکاری در کشور، کرامت جوان ایرانی خدشه‌دار شده و به اذعان بسیاری بیکاری ‌ام‌الفساد و بسترساز فساد است.

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: مقام معظم رهبری از وضعیت بیکاری و انواع آسیب‌های اجتماعی در کشور ناراضی‌ هستند.

وی به نتایج یک نظرسنجی معتبر اشاره کرد و گفت: بر اساس این نظرسنجی ۷۴ درصد پاسخگویان معتقد بوده‌اند که اشتغال، معیشت و مبارزه با فساد جزء مطالبات و اولویت‌های آنهاست.

سنایی‌راد با اشاره به توانمندی‌های دفاعی کشور بیان کرد: ما امروز در حوزه دفاعی به مرحله بازدارندگی رسیده‌ایم و اینکه عده‌ای در گیر و دار انتخابات حرف دیگری می‌زنند، یک بحث دیگری است.

وی تصریح کرد: معتقدیم که هرگاه دشمن در داخل احساس ضعف کرد، علیه کشور جنگ راه انداخت و ایران را تهدید و هرگاه اقتدار و صلابت را به نظاره نشست عقب‌نشینی کرد.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به دوران ریاست جمهوری بنی‌صدر اظهار کرد: هر گاه بر این کشور تفکر لیبرالی و واداده به غرب حاکم شد و ارزش‌های انقلابی کم‌رنگ شد، دشمن جنگی را علیه نظام به راه انداخت که نمونه‌اش جنگ تحمیلی بود و در دوره‌ای هم ما محور شرارت نام گرفتیم.

وی سیاست‌های دفاعی کشور از جمله ارتقای توانمندی موشکی را در راستای بازدارندگی عنوان کرد و افزود: نشان دادن شهر زیرزمینی موشکی برای جلوگیری از جنگ بود نه تحریک دشمن به جنگ.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.