۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 527833

مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید حسین فرکی قصد دارد سال آینده مربیگری نکند.

حسین فرکی سال آینده مربیگری نمی کند

به گزارش قدس آنلاین، رضا درویش، مدیرعامل سایپا که تیمش توانست در هفته پایانی جواز بقا در لیگ برتر را کسب کند، خبر از پایان همکاری حسین فرکی با باشگاهش را داد و اعلام کرد به زودی گزینه‌های مدنظر توسط مسوولان بررسی قرار گرفته و نیمکت این تیم به مربی آینده سپرده خواهد شد: آقای فرکی به قصد استراحت از تیم جدا شده‌اند و قصد مربی‌گری در هیچ تیمی را در لیگ هفدهم ندارند و باشگاه با نظر مسوولان تمام گزینه‌های احتمالی را به زودی مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی در خصوص اینکه شایعاتی در خصوص مذاکره با علی دایی و امیر قلعه نویی برای حضور در این تیم شنیده می‌شود نیز گفت: این مسئله که با آقای دایی و قلعه نوعی مذاکره کرده‌ایم صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به این سوال که همکاری با امیر قلعه نویی با توجه به در اختیار قرار دادن زمین تمرین بر پایه حضور او روی نیمکت این تیم در فصل آینده دارد یا خیر گفت: تیم‌های مختلف این کار را در حق هم انجام می‌دهند و کار ما جای تعجب ندارد. ما هم در استان‌های دیگر در زمین تیم‌های مختلف تمرین می‌کنیم حتی بارها پیش آمده که با همان تیم بازی داشته‌ایم اما در زمین اختصاصی‌شان تمرین کرده‌ایم.

درویش در خصوص اینکه با اتمام سربازی محمدرضا اخباری و با توجه به مشکلات تراکتورسازی شرایط ادامه همکاری این دروازه‌بان ملی‌پوش با تبریزی‌ها با موافقت آنها همراه خواهد بود یا خیر گفت: محمدرضا اخباری در اختیار تیم سایپا است و برای بازی او برای تراکتورسازی باید کادر فنی تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان با قدردانی از زحمات حسین فرکی گفت: برآورده نشدن انتظارات به کل تیم بازمی‌گردد و یک نفر در این موضوع مقصر نیست. آقای فرکی مربی بسیار عالی است اما این کل تیم بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.