بجنورد- عامل کلاهبرداری ۳۵ میلیون ریالی از احدی از شهروندان به بهانه بخت گشایی شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری ۳۵ میلیون ریال از شهروندبرای بخت گشایی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: با دریافت یک فقره مرجوعه قضایی از سوی احدی از شهروندان شهرستان بجنورد مبنی بر کلاهبرداری، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود :در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد فردی به درب منزل وی مراجعه و با معرفی خود به عنوان بخت گشاء، مبلغ ۱۵ میلیون ریال از شاکی اخذ، که پس از گذشت چند روز مجددا شاکی با شماره تلفنی که متهم ارائه نموده بود تماس و جهت یکی از اقوام خود درخواست بخت گشایی می نماید که متهم مجددا درخواست مبلغ ۲۰ میلیون ریال از شاکی می‌کند.

 سرهنگ عرب‌زاده تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباخته تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع و با انجام اقدامات فنی نهایتاً متهم به هویت«ع-ر» دارای سابقه کلاهبرداری و سرقت در شهرستان بجنورد شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با مالباخته به بزه انتسابی خود اطراف کرد.

 سرهنگ عرب زاده با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم خاطرنشان کرد: شهروندانی که به این طریق از آنان کلاهبرداری شده می‌توانند جهت پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان خراسان شمالی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.