​ایلام-  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: پنل های خورشیدی عشایر ایلام در انتظار تأییدیه سازمان بازرسی کشور است.

پنل های خورشیدی عشایر ایلام در انتظار تأییدیه سازمان بازرسی کشور است

هادی شیرخانی روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه پنل های خورشیدی عشایر ایلام به این شرکت توزیع داده شده است، اظهارداشت: هزینه هر یک از این پنل ها ۱۵ میلیون ریال بوده که عشایر تنها ۱۰ درصد آن را پرداخت کرده و دولت متعهد به پرداخت مابقی آن شده است.

وی با اشاره به اینکه این پنل های خورشیدی تنها برای عشایر کوچ رو استان اختصاص یافته است، افزود: این پنل ها تنها در انتظار تأییدیه سازمان بازرسی کشور است و در صورتی که استاندارد آنها مورد تأیید کارشناسان قرار گیرد، به عشایر متقاضی تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته این پنل ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دولت در قالب ارائه یارانه به قشر تولید کننده عشایر این میزان اعتبار را تأمین و پرداخت کرده است.

هادی شیرخانی به انتقادها از این دستگاه اجرایی در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تهیه این پنل ها برای عشایر، طرحی از سوی این شرکت بوده و تمامی همکاران برای این مهم تلاش خود را به کار بستند که متأسفانه از سوی بسیاری از افراد مورد انتقاد قرار گرفته و زحمات این شرکت نادیده گرفته شده است.

وی با بیان این مطلب که خانوارهای متقاضی می توانند انصراف دهند، یادآور شد: متقاضیان در صورت انصراف می توانند به محل های ثبت نامی خود مراجعه کرده و هزینه پرداختی خود را اخذ کنند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.