اصفهان- استاندار اصفهان تاکید کرد: رای اولی ها در اولین تجربه رسمی خود در میدان انتخابات نقش آفرینی کنند و بلوغ سیاسی اجتماعی خود را با انتخابی آگاهانه جاری سازند.

رای اولی ها در اولین تجربه رسمی خود در میدان انتخابات نقش آفرینی کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در همایش بزرگ رای اولی های استان، اظهارداشت: الگوی جمهوری اسلامی بر دو اصل جمهوریت و اسلامیت نهاده شده است و خداوند را شاکرم که در عصر جمهوری اسلامی به ملت سربلند ایران این افتخار را عطا فرمود تا آزادی، استقلال، حق تعیین سرنوشت، آشنایی با حقوق شهروندی و ارزش های اجتماعی را تجربه کند و متکی بر ظرفیت های ارزشمندی که از دین اسلام به ما رسیده الگوی بی همتایی را از مردم سالاری به آزادگان جهان معرفی نماید.

استانداراصفهان خطاب به رای اولی های آینده ساز، گفت: پدران و مادران شما نزدیک به ۴۰ سال پیش با درکی که از پیشرفت کشور و سعادتمندی مردم داشتند رژیم ظالم گذشته را ساقط کردند و این انقلاب و نظام الهی را با فداکاری و ایثار بنیان نهادند، انقلابی که در جهان بی بدیل بوده و هست و درخت انقلاب رویید و گل هایی چون شما در آن شکفت تا مفهوم عدالت را در جامعه جاری سازند.

مدیرارشد استان افزود: انقلاب اسلامی که متکی به رای و اراده ی مردم بوده است، برای رسیدن به شایسته سالاری در هر انتخابات به نظر مردم مراجعه می کند تا بهترین را برای اداره جامعه برگزیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.