بازیگر فیلم «خوب بد جلف» گفت: اگر دوستان هنرمند کیان را با اسب و شمشیرش می‌خواهند که شرایط فعلی من اینطور نیست و باید من را اینگونه که هستم بپذیرند. چند جایی قرارداد بستم و تهیه‌کننده به محض دیدن وضعیتم منصرف شد.

رضا رویگری: نمی‌خواهم نام کیان مختارنامه خراب شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمی خود گفت: اگر یک انسان برای توصیف وضع خوب جسمانی از کلمه صد‌در‌صد استفاده کند، من الان هفتاد درصد از وضع جسمی خود راضی هستم. خدا را شکر نسبت به سالها و ماه‌های گذشته بهتر شده‌ام و همچنان درمان را ادامه می‌دهم.

وی در مورد حضور دوباره خود در بازیگری افزود: اگر دوستان هنرمند کیان را با اسب و شمشیرش می‌خواهند، که شرایط فعلی من اینطور نیست و باید من را اینگونه که هستم بپذیرند. چند جایی قرارداد بستم و تهیه‌کننده به محض دیدن وضعیتم منصرف شد.

بازیگر فیلم "خوب بد جلف" ادامه داد: بالاخره این سالها مریضی سختی را پشت سر گذاشتم و این دوستان باید بدانند شاید روزی خودشان هم به مشکلی برخورد کنند پس انتظار دارم این شرایط را درک کنند.

وی به سخت بودن انتخاب نقش بعد از مختارنامه اشاره و تصریح کرد: باید دید چه نقش‌هایی در آینده پیشنهاد می‌شود. منتها من نمی‌توانم هر نقشی را بپذیرم چون نمی‌خواهم نام کیان مختارنامه را خراب کنم. دلم می‌خواهد سریعتر سالم شده و کارهای خوب انجام دهم.

بازیگر سریال "مختارنامه" از وجود دغدغه‌های مالی خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود تمام این سختگیری‌ها بالاخره مسائل مالی و روزمره هم وجود دارد. من باید بتوانم از پس هزینه‌های زندگی بر بیایم پس امیدوارم کار به جایی نرسد که برای درآمد هر کاری را قبول کنم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.