خبرهای ویژه و حاشیه های خواندنی دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

خانم برادر رییس جمهور در خانه رمال!؟

 فارس/ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری- نماینده قم در مجلس- در نطق میان دستور  دیروز خود گفت: آقای رئیس‌جمهور! چرا باید خانم برادر شما در خانه  یک رمال بازداشت شود؟

حکایتِ آفتاب تابان، ابر شتابان و گلابی های نرسیده ! 

جام نیوز/ جلیلی در جمع تبریزی ها گفت: یک روز گفتند برجام آفتاب تابان است، بعد گفتند ابر شتابان است و حالا می گویند صبر کنید تا گلابی های آن برسد! وی افزود: می گویند ما نباشیم جنگ می شود! مگر شما با دشمن چه نسبتی دارید که اگر بروید جنگ می شود؟

ماجرای فریب یک روستایی به روایت پدر

باشگاه خبرنگاران/ فخرالدین دانش آشتیانی- وزیر آموزش و پرورش- در حاشیه نشست دیروز دولت گفت: برخی گفته اند دختر بنده کارت بازرگانی یک روستایی را گرفته، بنده در کارهای او دخالت ندارم اما خودش موضوع را تکذیب می کند.

اجازه طبابت به وزیر بهداشت

باشگاه خبرنگاران/ هاشمی طبا- نامزد انتخابات- می گوید: اگر وزیر بهداشت کابینه ام پزشک باشد، به او اجازه طبابت نمی دهم.  

پیگیری پرونده کرسنت در دستور کار

خبرنگار/ سیدابراهیم رئیسی- نامزد انتخابات- می گوید: بحث کنسرت را مطرح می‌کنند تا فساد کرسنت‌ها فراموش شود. وی می افزاید: یک تیم دیپلماتیکِ توانمند و  سالم  برای پیگیری پرونده کرسنت می گذارم.

تاخت بزنیم؟

ایسنا/ بیژن زنگنه- وزیر نفت- در واکنش به سخنان قالیباف ‌که وزیران دولت یازدهم را سرمایه دار خوانده بود، پیشنهاد داد دارایی‌هایشان را با یکدیگر تاخت بزنند!

وزیراطلاعات: تکذیب می کنم

برنانیوز/ سید محمود علوی- وزیر اطلاعات- درباره خبر بازداشت برخی معدنچیان و خانواده هایشان و اعتراض آیت الله نورمفیدی گفت: یک نَفَر هم در معدن گرگان و گلستان- نه از خانواده ها و نه از معدنچیان- بازداشت نشده اند.

دختر نجومی‌بگیر در صف اول

تسنیم/ در مراسم حامیان حسن روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی، فاطمه حسینی- دختر صفدر حسینی مرد نجومی‌بگیر دولت یازدهم و ذخیره نظام(!)- در صف مهمانان ویژه نشسته بود.

خواستم موتور نسوزانند

دیده بان ایران/ اسحاق جهانگیری می گوید: در مناظره دوم تغییر تاکتیک دادم تا دوستان یکدفعه موتور نسوزانند. او در حاشیه جلسه دیروز دولت سخن می گفت.

اول باور نکرد!

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته نیویورک تایمز، جیمز کومی- رئیس اخراجی اف بی آی-  درگیر یک سخنرانی بود که تلویزیون پشت سرش، ناگهان خبر اخراج او راپخش کرد!  وی اول باور نکرد و آن را یک شوخی خنده دار نامید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.