تربت جام ـ فرماندار تربت جام با تاکید بر حضور حداکثری مردم تربت جام در صحنه انتخابات گفت : یکصدو ۳۲هزار نفر در تربت جام و شهرهای تابعه این شهرستان واجد شریط رای دادن هستند و از این تعداد بیش از پنج هزار نفر رای اولی هستند که ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های اخذ رای خواهند رفت .

پنج هزار نفر رای اولی در تربت جام وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی که شامگاه چهارشنبه در جلسه اطلاع رسانی با خبر نگاران سخن می گفت افزود : تربت جام یکی از سه شهر استان خراسان رضوی است که کاندیدای انتخاباتی زیادی داشته و حضور کاندیدای شهر وروستا نسبت به دوره قبل ۳۱در صد رشد داشته است و نشانگر این است که هفته آتی شور انتخابات بیشتر از دوره های گذشته در این شهرستان باشد.

وی همچنین به کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا توصیه کرد : همواره رعایت اخلاق عمومی رعایت کنند و برای هویت بومی محلی تلاش کنند و منازعات انتخاباتی را به سطح ملی و منطقه ای سوق ندهند.

وی همچنین به فعالیت انتخاباتی کاندیدای شهر تربت جام اشاره کرد و گفت : کاندیدا شهر باید در طراز قانونی خود صحبت کنند و از ارائه مطالب نسنجیده خوداری کنند و برای انجام فعالیت های تبلیغاتی فقط در محل های جا نمایی شده شروع به کار نموده از ایجاد ستادهای مرکزی در هسته مرکزی شهر و خیابان های اصلی شهر خوداری نمایند که باعث ایجاد مزاحمت برای عموم مردم نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.