۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 528465

رییس دفتر استان تهران ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف انتخابات را مشق سیاسی مردم ایران بویژه جوانان و رای اولی ها اعلام کرد.

انتخابات مشق سیاسی مردم ایران است

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  فروتن در حاشیه دیدار مسئولان دفاتر تهران ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری با استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات تمرینی سیاسی است که در ایران زیاد برگزار شده و شاخص های حضور و مشارکت ایرانیان در انتخابات در سطح بین المللی قابل توجه و برتر بوده است.
وی افزود: مردم با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را به بهترین کسی که انتخاب کرده اند خواهند سپرد.
وی با بیان اینکه مناظره ها موجب افزایش نشاط در فضای انتخاباتی کشور شد گفت: در هنگام مناظره ها فضای مجازی بسیار پرشور و نشاط است و کاربران از کلان شهرهایی همچون تهران تا روستاهای تهران هنگام مناظره در فضای مجازی مشغول تبادل نظر می شوند.
فروتن با بیان اینکه مناظره اول توانست فضای سرد پیش از آن را بانشاط کند و مناظره دوم نیز خوب برگزار شد ابراز امیدواری کرد: مناظره سوم بتواند شور و نشاط انتخابات را به فضای واقعی جامعه بکشاند.
وی درباره تبلیغات میدانی انتخابات نیز گفت: این تبلیغات برای افزایش شور و هیجان عمومی لازم است اما به عنوان یک کارمند شهرداری از ستادهای انتخاباتی تقاضا می شود تا پایان زمان تبلیغات برای پاک سازی فضای شهر با زحمت کشان شهرداری همکاری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.