سپرده گذاران کاسپین بار دیگر در اعتراض به فرافکنی و سلب مسئولیت بانک مرکزی از وقایع رخ داده برای این موسسه بار دیگر در میرداماد تجمع کردند.

تجمعات پایان‌ناپذیر و دولتِ بی‌خیال/مالباختگان کاسپین: حقوق شهروندی ما تضییع شد+عکس

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به عدم مسولیت پذیری بانک مرکزی در پذیرش قصورات و نیز با عنایت به مجوزهای قانونی موسسه از سوی بانک مرکزی از جمله مجوز تغییر تابلو، سپرده گذاران کاسپین در اعتراض به سیاست های متناقض دولت  یازدهم و بانک مرکزی مقابل ساختمان این بانک در میرداماد تجمع کرده اند.

سپرده گذاران خواهان پذیرش اشتباهات بانک مرکزی در برابر مردم و احترام به حقوق شهروندی خود هستند که از سوی دولت تدبیر و امید تضییع شده و خواستار باز پس دادن سرمایه هایشان هستند که توسط بانک مرکزی به مدت ۷ ماه مسدود شده است.

رئیس‌کل بانک مرکزی طی روزهای اخیر  درباره سردرگمی ۶ماهه سپرده‌گذاران مؤسسه مجوزدار کاسپین به یک اظهار تأسف بسنده کرد و با انداختن همه تقصیرها به گردن دیگران گفت: باید بابت مؤسسه کاسپین از بانک مرکزی تقدیر شود!

بعد از انتشار این خبر، جمع زیادی از سپرده گذاران کاسپین به اظهارات کاسپینی رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داده و اعتراض خود را با درج نظرات متعدد مطرح کرده اند. همچنین تعداد زیادی از این افراد بعد از انتشار اظهارات ولی الله سیف راهی میرداماد شده و اعتراض خود را به رئیس کل بانک مرکزی نشان دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.