نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: راهپیمایی فردا از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی و این حرکت نماد راه‌ افتادن در زندگی به دنبال امام زمان(عج) است.

راهپیمایی برای امام زمان(عج) نماد پیروی از ایشان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم منتظر ظهور که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار داشت: اصولا عبادت و دعا در هر مکانی در محضر مقدس پروردگار است و خداوند در قرآن کریم فرموده‌اند که از هر انسان و موجودی به شما نزدیکتر هستم و ما در همه مکان‌ها و هر زمانی در محضر خداوند هستیم.

وی تصریح کرد: فضیلت و مناجات در محضر امام معصوم(ع) بهتر و بافضیلت‌ است. در هنگامی که در خانه مناجات می‌کنید، خود و خدا حضور داشته اما اگر این اشک در هنگام مناجات و دلدادگی در محضر امام معصوم(ع) باشد ارزشمندتر خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد:  اثر تضرع و دلدادگی در حضور امام معصوم(ع) به مراتب بیشتر است چرا که حجت خدا، مقرب‌ترین انسان‌ها  شما را همراهی می‌کند و دعا در محضر امام معصوم(ع) استجابتش قطعی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور شما در حرم مطهر رضوی در ایام نیمه شعبان سعادتی است و فضیلت بودن در این مکان در این ایام با مکان‌های دیگر قابل مقایسه نیست. 

آیت‌الله علم‌الهدی در ارتباط با راه‌پیمایی منتظران ظهور در سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت:  این راه‌پیمایی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی است که این مسیر را با اشک و هجران، اظهار عشق و دلدادگی امام زمان(عج) طی خواهیم کرد و این حرکت نماد راه‌ افتادن در زندگی به دنبال امام زمان(عج) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: حل مشکلات ما در سایه ظهور است و آیا ما باید بنشینیم و ایشان بیایند یا ما به دنبال ایشان باشیم و نماد این راه‌پیمایی این واقعیت است که ما به دنبال امام زمان(عج) راه بیفتیم و مسلما حرم مطهر رضوی یکی از پایگاه‌های ایشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.