وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه اگر تعداد تخت‌های شهرستان جیرفت را به ۲ و نیم برابر برسانیم به متوسط کشوری رسیده‌ایم گفت: جنوب کرمان به ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی نیازمند است.

جنوب کرمان به ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی نیازمند است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در جمع مردم در مسجد الرسول(ص) شهر جیرفت با اشاره به اینکه 37 سال پیش اولین باری بود که به جیرفت سفر کردم اظهارداشت: در سفر به منطقه اطلاعات زیادی کسب کردیم و کارهای زیادی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه جنوب کرمان محروم ترین نقطه در کشور است گفت: متاسفم بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب، چنین منطقه محرومی وجود دارد و به دلیل عقب‌ماندگی‌هایی‌ که این منطقه دارد، می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سه بیمارستان در سه ساله اخیر در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است گفت: در همه شهرهای جنوب بیمارستان داریم بجز فاریاب که کلنگ آن در هفته آینده زده می‌شود.

وی با بیان اینکه جیرفت یکی از نقاطی است که محرومیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود تصریح کرد: امیدوارم در ساخت بیمارستان در این منطقه به متوسط کشوری برسیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه اگر تعداد تخت‌های این شهرستان را به 2 و نیم برابر برسانیم به متوسط کشوری رسیده‌ایم، تصریح کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی در این منطقه را باید به هزار و 500 تخت برسانیم.

وی با بیان اینکه 159 خانه بهداشت در سه و نیم سال گذشته  به 331 مورد رسیده است افزود: 11 مراکز جامع خدمات سلامت به 75 مرکز رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه 5 پایگاه اورژانس این منطقه به 29 پایگاه رسیده است گفت: در حوزه سلامت کارهای زیادی باید انجام شود که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.