درگیری دو گروه سه نفره در یک ساختمان در یوسف‌آباد منجر به قتل مرد میانسال و زخمی شدن دو نفر با ضربات قمه شد.

شاکی در حلقه مرگ / ضربات قمه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 14:30 روز گذشته خبر قتل مرد میانسالی که پس از جراحت در یک نزاع دسته‌جمعی به بیمارستان شریعتی منتقل شده بود، از سوی مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که دقایقی بعد سجاد منافی آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در بیمارستان حاضر شدند.

با حضور بازپرس در بیمارستان و طی بررسی اولیه مشخص شد مقتول مرد پنجاه و یک ساله‌ای است که بر اثر اصابت ضربه قمه در یک درگیری دسته‌جمعی در منطقه یوسف‌آباد دچار جراحت شده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

بعد از حضور بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل درگیری و ادامه تحقیقات مشخص شد درگیری بین دو گروه سه نفره به وقوع پیوسته است، سه متهم این پرونده (دو برادر و یک برادرزاده) بودند و با مقتول و دو همراه وی درگیر شده‌اند، دو برادر در طبقه اول و همکف ساختمان مسکونی سکونت داشته‌اند و با تماس آنها، بردارزاده‌شان نیز در محل درگیری حاضر شده بود.

بررسی‌ها نشان داد یکی از این برادرها در پارکینگ اتاقی درست کرده و در آنجا سکونت داشت، برادرها یکی از واحدهای ساختمان را به مقتول فروخته بودند و مقتول از آنها به دلیل تصرف فضای مشاع ساختمان شکایت کرده بود، زمانیکه شکایت دست دو برادر رسیده بود، یکی از آنها، با قمه، مقتول و دو نفر همراهش را زده و پس از درگیری همراه با برادرش از محل گریخته بود.

در این درگیری خودروی زانتیا مقتول در پارکینگ تخریب شده و دو همراه مقتول نیز با قمه مجروح شده بودند همچنین پس از نزاع، برادرزاده به منزل پدربزرگ و مادربزرگش در طبقه اول ساختمان محل درگیری رفته بود که توسط پلیس بازداشت شد.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره بازداشت متهمان فراری ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.