معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال ۱۴۰ پایگاه اورژانس اجتماعی در کشور راه‌اندازی می‌شود.

۱۴۰ پایگاه اورژانس اجتماعی در کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حبیب‌الله مسعودی‌فرید بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمامی سعی و اهتمام ما بر این است که مشکلات و خواسته‌های مردم برطرف شود و مردم با راحتی و آسایش و بدون دغدغه زندگی کنند که به همین منظور تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نشده است و امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه باشیم.

وی افزود: از سال 87 تاکنون در سطح کشور به تعداد 197 پایگاه اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شده که با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال تمام سعی و اهتمام ما بر این خواهد بود که 140 پایگاه اورژانس اجتماعی در کشور راه‌اندازی شود که تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در حال حاضر در این زمینه اندیشیده شده تا بتوانیم این موضوع را به واقعیت تبدیل کنیم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: بحث اعتیاد نیز یکی از مواردی است که برای حل آن نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم تا بتوانیم طلاق را که یک معضل اساسی در جامعه محسوب می‌شود کاهش دهیم که به همین منظور راه‌اندازی سامانه الکترونیک مداخله در 10 استان که طلاق در آن‌ها شایع‌تر است در دستور کار قرار داده شده است.

مسعودی‌فرید بیان کرد: متاسفانه عوامل متعددی از جمله افزایش توقعات بی‌جا و بی‌منطق سبب افزایش طلاق در کشور شده که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم است و نیاز است اقدامات اساسی در این زمینه انجام داده شود تا بتوانیم از این طریق شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق در کشور باشیم.

وی تصریح کرد:‌ خط مشاوره و پیشگیری از خودکشی نیز از جمله برنامه‌هایی است که خوشبختانه خروجی‌های موفقی به دنبال داشته و در سال 94 با استفاده از این خط از خودکشی چهار هزار و 200 نفر در کشور پیشگیری شده که این موضوع به نوبه خود از اهمیت به سزایی برخوردار است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.