سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم همه طیف های سیاسی در کشور باید حول محور ولایت حرکت کرده و با دوری از منیت ها مشکلات را برطرف کنند.

طیف های مختلف سیاسی به دور از منیت ها مشکلات را برطرف کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، بهروز نعمتی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح ستاد اصولگرایان معتدل رو در استان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد:  با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید تلاش کنیم انتخابات سالم، پرشور و به دور از بداخلاقی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نامیمون نباید دوباره در کشور تکرار شود، افزود: خوشبختانه با توجه به فضای امن و  آرام  چند سال اخیر و افزایش مودت و دوستی ها انتطار می رود اخلاق در دستور کار اصلی قرار گیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید آنچه بزرگان می گویند را مدنظر قرار دهیم و در این راستا اخلاق حسنه دینی را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای انتخابات باید به فضای دوستی در کشور تبدیل شود، گفت: معتقدیم کشور به قدری ظرفیت دارد که همه تفکرهای مختلف برای خدمت به مردم به کار گیری شوند که البته باز هم کم است.

نعمتی ادامه داد: معتقدیم همه طیف ها در کشور باید حول محور ولایت در کنار هم جمع شوند و با دوری از منیت ها، کشور را از مشکلات کنونی عبور دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.