گرگان- هفته پنجم رقابت های اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس با رقابت ۸۷ راس اسب در هشت دور مختلف عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان واقع در شرق استان گلستان برگزار شد.

کورس بهاره اسبدوانی در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، این هفته مسابقات در مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست آن که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله صفر تا ۶ امتیاز بود ، اسب کارایل عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های گل فایتر و نبرد گلستان هم دوم و سوم شدند.

در کورس دوم و در بین اسب های ترکمن سه و چهار ساله هندیکاپ اسب های قوش قانت، آی بگ و آتابیگ عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در کورس سوم که اختصاص به اسب های تروبرد سه و چهار ساله صفر تا ۶ امتیاز داشت، عنوان قهرمانی به اسب ای پی ایندی رسید و اسب های مانلی ۲ و عقیق لیدی نیز دوم و سوم شدند.

اسب گان وست قهرمان کورس چهارم هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله ۲ تا ۴ امتیاز شد و پس از وی، اسب های وای وای و ایل هان در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

دور پنجم مخصوص اسب های دوخون سه و چهار ساله ۸ تا ۱۴ امتیاز بود که در آن اسب دومنیک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های المینا و ایزابوی به عناوین دوم و سومی این دور بسنده کردند.

رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله ۱۰ تا ۱۴ امتیاز در دور ششم برگزار شد و اسب دازبهار مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های تهاجم و بالستیک نیز دوم و سوم شدند.

مقام نخست کورس هفتم مسابقات، در گروه اسب های دوخون سه و چهار ساله نبرده به اسب کلیپر رسید و اسب های لاچین و صفا هورس نیز دوم و سوم شدند و در دور آخر که مخصوص اسب های تروبرد سه و چهار ساله ۸ تا ۱۴ امتیاز بود، اسب های رویال کلاسیک ، نیونایس و فیوره به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این هفته از مسابقات مبلغ ۸۷۵ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.