ورامین- امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امضاء سند ننگ آور ۲۰۳۰ توسط مسئولان کشور را به شدت محکوم می کنیم اظهار داشت: نماینده ای در مجلس فریاد می زند که طبق این سند، بچه ها تا ۱۰ سالگی باید با یک زبان خارجی آشنا شوند، این افراد در نظر نمی گیرند که برخی درصدد بودند درس قرآن را از نظام آموزشی حذف کنند.

مسئولانی که با آگاهی سند ۲۰۳۰ را امضا کردند خائن هستند

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: کتاب های کودک بسیاری نیز در همین راستا تالیف شده که با کمال تاسف کودکان را با مسائل جنسی آشنا می کند و این کتب در نمایشگاه کتاب هم عرضه شد، مسئولان فرهنگی و آموزشی کشور چه می کنند، اگر رهبر کشور نباشد برخی افراد بی تقوا و وطن فروش، فرهنگ، اصالت و هویت ملت ما را به تاراج می گذارند، ضمن درخواست از مراجع ذیصلاح جهت پیگیری عوامل امضاء این سند زشت، امضاء این سند ننگ آور توسط مسئولان کشور را به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: یکی از این مقاطع حساس را طی روزهای اخیر شاهد بودیم و آن جلوگیری مقام معظم رهبری از اجرای سند ۲۰۳۰ یونسکو درباره نظام آموزشی کشور است، طراحان اصلی سند ۲۰۳۰ امریکایی ها هستند و بر اساس این طرح از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۳۰ باید نظام آموزشی کشورهایی که این سند را می پذیرند یکسان و مانند غرب شود.

وی اضافه کرد: در این سند هر نوع تربیت دینی و الهی، حتی مسیحیت، در مدارس بر خلاف حقوق مردم دانسته شده است، آموزش های جنسی تحت عنوان حفظ بهداشت، از حقوق مسلم کودکان غیر بالغ دانسته شده است.

محمودی گفت: این سند یک تعهد بین المللی به همراه دارد و باید توسط مجلس تصویب و در حوزه های فرهنگی باید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید شود، چگونه چنین سند مهمی که نظام آموزش و پرورش را غربی می کند بدون طی مراحل قانونی، امضاء، تایید و ابلاغ شده است، این حاکی از همان دست های نفوذی است که در دستگاه های مهم نظام حضور دارند.

وی بیان کرد: با صراحت سوال می کنم، دستگاه های نظارتی و تربیتی و مسئولان مختلف چه نقشی در ماهیت این سند داشتند، اگر با خبر نبودند و ابلاغ کردند دیگر لایق مسئولیت در نظام اسلامی نیستند، اگر هم با خبر بوده و امضاء کردند خائن هستند.

وی همچنین خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: نباید با تحریکات قومی و مذهبی انسجام ملی را مخدوش کرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هدف کوتاه مدت کشور بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است، هدف میان مدت دشمنان نیز اقتصاد کشور و معیشت مردم است تا مردم به دلیل مشکلات معیشتی از جمهوری اسلامی نا امید شوند، اما هدف بلند مدت دشمن تغییر اصل نظام اسلامی است، تغییر رفتار جمهوری اسلامی، در واقع از بین بردن نظام اسلامی است.

خطیب جمعه ورامین کسب رای به هر قیمتی را در فرهنگ اسلامی و دینی غیر قابل قبول دانست و گفت: توهین، افتراء، تحریک عواطف مردم، سیاست «ماکیاولی» است که می گوید هدف وسیله را توجیه می کند، ولی در نظام اسلامی این روش ها قابل قبول نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.