سمنان- امام جمعه سمنان با بیان اینکه متاسفانه انتخابات ریاست جمهوری بازار برخی دروغ ها و شایعات را گرم کرده است بیان کرد: دروغ‌گویی از حرام‌های بزرگی است که انسان را از تقوا دور می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری بازار دروغ را گرم کرده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: صداقت، روسفیدی دنیا و آخرت را به دنبال دارد و نباید به خاطر کرسی ریاست جمهوری دروغ گفت.

وی با اشاره به ایام انتخابات و توصیه مقام معظم رهبری به کاندیداها گفت: نامزدهای انتخابات باید ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی به توصیه رهبری عمل کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به امنیت در انتخابات تأکید داشتند، بیان کرد: نباید کاندیداها در رفتار و گفتار به‌گونه‌ای عمل کنند که بوی فتنه به مشام برسد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) درباره اهداف نظام و انقلاب گفت: اهداف دشمنان همیشه واضح و روشن است و ما هرگز اجازه پیاده‌سازی نقشه شوم آنان را نمی‌دهیم.

شاهچراغی بیان کرد: آنان می‌خواهند ما نظام انقلابی، اسلامی و رهبری نداشته باشیم؛ اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی افزود: هر شخصی قدمی برای توطئه و فتنه بردارد، سیلی محکمی خواهد خورد.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید همدیگر را تخریب کنند، اضافه کرد: باید توجه شود که نامزدها باید با آرامش تنها به ارائه برنامه خود بپردازند.

امام جمعه سمنان ضمن انتقاد از روند تبلیغات شوراها در شهر گفت: مگر چه گلی می‌خواهید به سر مردم بزنید که آن‌قدر در این راه اسراف می‌کنید؛ باید دارای حرکت و رفتار اسلامی باشید.

شاهچراغی ضمن تشریح فرد اصلح برای اداره مملکت بیان کرد: صداقت، مردمی بودن و دلسوزی برای مردم و ۱۰۰ درصد تابع ولایت و رهبری بودن از خصوصیاتی است که باید مدنظر مردم قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.