بیرجند- مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال ۲۳ هزار و۵۳۶ نفر به نام مهدی و القاب آن  حضرت در خراسان جنوبی نام گذاری شده اند.

۲۳ هزار نفر در خراسان جنوبی  به نام مهدی و القاب آن حضرت نامگذاری شدند

علی  پورحسین در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان ، اظهار داشت: از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال تعداد ۲۳۵۳۶ نفر مزین به نام زیبای حضرت مهدی(عج) و القاب آن حضرت  در استان خراسان جنوبی نام گذاری شده اند.

وی تاکید بر جایگاه والای  امام عصر(عج) و ضرورت تاسی هرچه بیشتر در سبک زندگی به ایشان خاطر نشان کرد از ابتدا سال جاری  تاکنون تعداد ۲۶  نفر از نوزادان متولد شده در استان بنام مهدی و القاب آن امام همام نام گذاری شده اند.

وی همچنین  هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را نیز بسیار با اهمیت برشمرد و امنیت کنونی کشور را مرهون جان فشانی و مجاهدت های شبانه روزی این نیروهای خدوم انقلاب اسلامی دانست.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی  بیان کرد: از سال ۹۰تا کنون نیز قریب به ۱۵۰۰ نفر به نام والقاب امام عصر(عج) در استان نام گذاری شده اند.

پورحسین با بیان اینکه از آغاز امسال نیز ۲۶ نوزاد به نام و القاب مهدی نامگذاری شدندافزود: مهدی، قائم، حجت و امیرمهدی بیشترین فروانی این نام در استان را دارد.

وی بیان کرد: امسال هزار و ۵۳۴ نوزاد در خراسان جنوبی متولد شد که از این تعداد ۸۱۱ نوزاد پسر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.