امام جمعه ایلام اظهار داشت: ظاهرا کسانی که در اثر ناکامی در تحقق وعده‌های انتخاباتی و شکست برجام و واگذاری مسوولیت‌ها به افراد نالایق ، حقوق‌های نجومی، غارت بیت المال توسط رانت خواران و برای کسب آرای ضد انقلاب و جلب حمایت نظام سلطه به سیم آخر زدندو ارزش‌های انقلاب و مبانی فکری امام و مولفه‌های استحکام و اقتدار نظام را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار می‌دهند.

برخی کاندیداها برای جلب آراء به سیم آخر زدند/روی نظام تیغ نکشید

آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با بیان اینکه اظهارات خلاف امنیت نامزد اصلاح طلبان دستاوردی برای رژیم کودک کش صهیونیستی علیه اقتدار موشکی ایران بود بیان کرد: شعارهای مطرح شده توسط برخی نامزدهای ریاست جمهوری مصداق آشکار برای خدشه‌دار کردن امنیت، ثبات سیاسی و اقتدار مثال زدنی نظام و خوشحال کردن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه از شعارهای اخیر نامزد اصلاح طلبان بوی فتنه و آتش از آن به مشام می‌رسد، ادامه داد: خودکامگی برای جلب رای، رقیب هراسی، احساساتی کردن جوانان و طرفداران و به جان هم انداختن توده‌های مردم، هزینه کردن از سرمایه اجتماعی کشور برای پیشبرد منافع فردی و جناحی گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است که سران فتنه ۸۸ مرتکب شدند و امروز منفورترین افراد در جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر امام بودند و یا مدارا و حلم رهبری نبود شما چنین بی‌پروا و گستاخانه بر روی نظام تیغ نمی‌کشید.

لطفی تصریح کرد: شهرهای موشکی ضامن امنیت کشور و نشانه گرفتن حیفا و تل آویو هدف اصلی و نابودی اسرائیل یک آرمان مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شعار مرگ بر اسرائیل بر روی موشک ، شعار راهبردی و تحقق آرمان امام و انقلاب اسلامی است اصولا محو رژیم صهیونیستی جزء سیاست‌های مهم و راهبردی امام و رهبری و ملت بزرگ ایران است چرا برخی از نامزدها پس از یاس از پیروزی در صحنه انتخابات به مولفه‌های اقتدار و استحکام نظام حمله می‌کنند چرا با طرح شعار اعدام‌های خیابانی، دستگاه قضائی کشور را متهم به اعدام‌های بدون محاکمه متهم می‌کنند.

وی افزود: بهتر است خود و اطرافیانت را سرزنش کنید در این چهار سال مدیریت ضعف و ناکارآمد، بیکاری خیل عظیمی از کارگران و جوانان جویای کار تحمیل رکود به اقتصاد کشور، مواضع انفعالی در سیاست خارجی، شکست برجام آن هم در اثر اعتماد به دشمن کینه توزی مثل آمریکا، تعطیلی مراکز حساس انرژی اتمی، بازگذاشتن دست غارتگران به اموال عمومی و بانک‌ها، حقوق‌های نجومی ، فساد اداری باعث رویکرد منفی مردم به شما شده است.

وی ادامه داد: دروغ پراکنی ، رقیب هراسی دو قطبی کردن مصنوعی از شگردهای عملیات روانی جریان غرب‌گرا در صحنه انتخابات است.

لطفی تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ این دولت بدون اجازه نظام و بدون هماهنگی با مسوولان کشور و امضاء و ابلاغ کردن آن از مصادیق آشکار نفوذ فرهنگی و خیانت به ارزش‌های انقلاب و امام و آرمان‌های شهیدان و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: این جریان اصلاح طلب و غرب‌گرا علاوه بر ضعف مدیریت در ساختار اقتصادی کشور و ناکامی در پاسخ به مطالبات به حق رهبری و مردم در تلاش در مسیر انقلاب‌زدایی و حتی امام را آنطور که خود می‌خواهند معرفی کنند تا آنجا که یکی از مفسدان اقتصادی که به خاطر غارت بیت المال محکوم و مردود شده در این زمینه به شهدای مدافع حرم توهینی می‌کند و دیگری در ستاد انتخابات نامزد دولت در ایلام به امام هشتم جسارت می‌کند.

وی ادامه داد: حضور تفکر اقتصادی غربگرا در ساختار مدیریت اقتصاد کشور سبب تعطیلی بنگاه‌های تولید بومی، رکود اقتصادی ورود کالاهای قاچاق شده است، این تفکر غربگرا در تضاد با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از طرف رهبر معظم انقلاب است و اساسا برای مقابله با اقتصاد اسلامی و تضعیف توانمندی‌های داخل و بازکردن درب‌ها بر روی شرکت‌های خارجی و نجات اقتصاد کشور به  خارج آن هم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.