اراک –امام جمعه اراک اظهار داشت: برخی عناصر مساله دار به دنبال اینگونه مسائل و ایجاد جنجال و دعوا هستند تا از این طریق مشهور شوند و می خواهند مرده های سیاسی را دوباره زنده کنند، اما آحاد مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و نگذارند فتنه های قبلی دوباره مجالی برای بروز پیدا کنند

برخی عناصر مساله دار به دنبال ایجاد جنجال و دعوا هستند

به گزارش قدس آنلاین- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در دوران انتظار، زمینه را برای تحقق وعده الهی و برقراری عدالت جهانی مهیا کنیم.

وی با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و مسئولیت پذیری خود، امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی را محقق کرده اند و با چشم بینا و گوش شنوای آنها، دشمنان موفق به دسیسه چینی برای نفوذ، ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد فتنه نخواهند شد.

امام جمعه اراک خاطرنشان ساخت: باید بدانیم این نظام اسلامی در دست ما امانت امام زمان(عج)، شهدا و امام راحل است که باید از آن صیانت کنیم و یک لحظه غفلت و بی توجهی نسبت به دشمنان اسلام، منافقان، عناصر آنها و اهدافی که دنبال می کنند روا نیست.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز خاطرنشان ساخت: ما هرگز سال ۸۸ را فراموش نمی کنیم که دشمنان نظام اسلامی و عناصر مزدور چندین ماه در کشور ناامنی ایجاد کردند و نباید اجازه دهیم این فتنه ها دوباره تکرار شود.

دری نجف آبادی ادامه داد: برخی عناصر مساله دار به دنبال اینگونه مسائل و ایجاد جنجال و دعوا هستند تا از این طریق مشهور شوند و می خواهند مرده های سیاسی را دوباره زنده کنند، اما آحاد مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و نگذارند فتنه های قبلی دوباره مجالی برای بروز پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: از جنایت های اسرائیل در منطقه تبری می جوییم و با جوانان فلسطینی که در زندان های رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در بند هستند همدردی می کنیم و امیدواریم وعده الهی در برچیدن ظلم از روی زمین و ظهور حضرت قائم(عج) هر چه زودتر محقق شود. دری نجف آبادی همچنین به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام ضیافت الهی و آمادگی هر چه بیشتر مساجد استان در این ایام تاکید کرد.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم به خاطر کسب رای، دین فروشی شده و بی اخلاقی و اختلافات در جریان انتخابات میان مردم فاصله بیاندازد چرا که دشمنان و مزدوران آنها به دنبال چنین مسائلی برای سوء استفاده هستند. امام جمعه اراک با اشاره به روز اعلام موجودیت اسرائیل به عنوان روز «نکبت»، بیان کرد: با رشادت شهدای فلسطینی و عنایات خداوند بزرگ، امروز اسرائیل دیگر آن قلدر ده سال پیش نیست و در برابر حزب الله و بیداری اسلامی در منطقه، دیگر قدرتی ندارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.