ساری- رئیس ستاد انتخاباتی حجت ‌الاسلام رئیسی در مازندران از حضور این کاندیدای ریاست جمهوری در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در دیار علویان خبر داد.

حجت ‌الاسلام رئیسی یکشنبه میهمان دیار علویان می شود

حجت‌ الاسلام سید محمود نبویان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر در جمع مردم ولایتمدار مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری سخنرانی خواهد کرد، افزود: مراسم سخنرانی حجت ‌الاسلام رئیسی ساعت ۱۶ و با حضور اقشار مختلف مردم مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رکود و بیکاری موجود نگران کننده است، خاطرنشان کرد: این میزان بیکاری به خانه های مردم منتقل شده و معیشت خانواده ها را دچار مشکل کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌ الاسلام رئیسی در مازندران ضمن انتقاد از رشد واردات در دولت روحانی، یادآور شد: ۶۰ درصد صنایع کوچک خوابیده بوده و هیچگونه تولیدی ندارند.

حجت‌ الاسلام نبویان با اشاره به مشکل رکود اقتصادی و معضل بیکاری در بین جوانان اظهار امیدواری کرد: با تغییر دولت، مشکل بیکاری، تورم و رکود حل شود.

وی با انتقاد از سفرهای پرهزینه دولت، اختلاف طبقاتی موجود در جامعه را ناشی از توزیع ناعادلانه ثروت و بی عدالتی در زمینه های مختلف در کشور خواند و گفت: متاسفانه یک عده خاص به رانت دسترسی داشته و از این مساله سوء استفاده می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.