سرمربی تیم فوتبال استقلال برای پر کردن جای خالی دو امید استقلال در قلب خط میانی به دو بازیکن مستعد و کارگشای این تیم امیدوار است.

راهکار منصوریان برای شکست دادن برادران «عبدالرحمان» در غیاب دو «امید»

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن به دلیل حضور در جام جهانی جوانان شانس همراهی استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. امید ابراهیمی دیگر هافبک استقلال است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و شرایط او برای حضور در دیدار برابر العین مشخص نیست تا منصوریان زوج موفق خود را احتمالا در دیدار با العین را در اختیار نداشته باشد.

در این شرایط ، فرشید باقری گزینه ای است که قطعا در ترکیب استقلال به عنوان اولین گزینه حضور خواهد داشت. باقری در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و با اعتماد به نفسی احیا شده توانسته ارزش های خود را نشان دهد.طبعا باقری در دیدار برابر العین جانشین مناسبی برای امید نورافکن در ترکیب استقلال است و به خوبی می تواند وظیفه ی جنگ های نفر به نفر و توپ گیری را انجام دهد تا خط میانی استقلال جای خالی نورافکن را احساس نکند.

منصوریان اما گزینه های زیادی برای جانشینی ابراهیمی در صورت عدم حضور این بازیکن نخواهد داشت؛ هر چند در دیدار برابر پدیده مجید حسینی جانشین این بازیکن شد اما به نظر می رسید فرشید اسماعیلی انتخاب منصوریان برای حضور در مرکز خط میانی باشد تا هافبک جوان استقلالی ها وظیفه ی تقسیم توپ و نبض دهی به بازی  را بر عهده بگیرد.

تیم العین با برادران عبدالرحمن یکی از خطرناکترین تیم های غرب آسیاست و کنترل این دو ستاره به معنای افزایش شانس برتری مقابل ای تیم سفید و بنفش اماراتی است . باید دید دو فرشید استقلال از پس برادران تکینیکی، سریع و موبلند حریف برمی آیند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.