​ایلام- رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: هر شب ۳۵۰ نیروی شهرداری، مشغول جمع آوری زباله های ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر می شوند.

۳۵۰ نیروی شهرداری ایلام، زباله های ستادها را جمع آوری می کنند

محمد سلطانی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه طبق قانون تبلیغات، ستادهای تبلیغاتی بایستی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تعطیل شوند، اظهارداشت: متأسفانه برخی ستادها بی توجه به قانون، تا ساعاتی پس از بامداد نیز فعال هستند و موجب آزار و اذیت دیگر شهروندان می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ایلام پیشرو در تبلیغات پاکیزه است و این رویه را از سال ۸۴ پیش گرفته است، افزود: در همین راستا در ۱۵۰ نقطه شهر بنرهای تبلیغاتی بزرگ برای کاندیداها نصب شده که دیگر نیازی به توزیع پوستر و پلاکارد نیست.

عضو کمیته تبلیغات انتخابات شهر ایلام به معطل شدن خدمات شهرداری بعلت تجمیع نیروها برای جمع آوری زباله های ستادها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: کارگران تا ساعات اولیه بامداد با وسایل مختلف مشغول کندن پوسترهای تبلیغاتی از دیوارهای شهر و تابلوهای عمومی هستند که بسیار چهره شهر را نازیبا کرده است.

محمد سلطانی با انتقاد از نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها بر روی دیوارهای ساختمان و منازل و تابلوهای عمومی و راهنمایی، بیان داشت: این موضوع خلاف قانون است و در حالی که شهرداری اقدام به نصب بنر تبلیغاتی در ابعاد بزرگ با تصویر تمامی کاندیداها نموده دیگر نیازی به نصب پوستر و توزیع آن در شهر نیست.

وی به استقرار کمیته امحا در فرمانداری با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، فرمانداری و شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: برخی از بنرهای نصب شده توسط ستاد کاندیداها، در معابر موجب سد معبر و مزاحمت برای شهروندان شده که در صورت تصویب کمیته فوق، شهرداری اقدام به جمع آوری این بنرها خواهد کرد و لازم است ستادهای کاندیداها، برای نصب بنرهای تبلیغاتی با این کمیته هماهنگی کرده و در جاهایی که سد معبر ایجاد خواهد کرد، بنر نصب نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.